۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین تجمع ساکنان روستای اَرَنجک مقابل استانداری قزوین
کد خبر: ۱۸۱۳۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۱ ساعت: ۲۰:۱۲ ↗ لینک کوتاه

امروز صورت گرفت؛

تجمع ساکنان روستای اَرَنجک مقابل استانداری قزوین

ساکنان روستای اَرَنجک امروز مقابل استانداری قزوین تجمع کردند.

تجمع ساکنان روستای اَرَنجک مقابل استانداری قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، تعدادی از ساکنان روستای اَرَنجک قزوین ظهر امروز(سه شنبه) با تجمع روبروی استانداری قزوین خواستار رسیدگی مسئولان به مشکلات این روستا شدند.
تعدادی از اهالی این روستا در مصاحبه با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، در بیان مشکلات این روستا گفتند: این روستا با 70 خانوار جمعیت در 2 کیلومتری شهر قزوین و پشت فروشگاه اتکا و لشگر قرار دارد و فاصله زیادی با مرکز شهر ندارد؛ اما از لحاظ امکانات در وضعیت بدی قرار دارد.
این شهروندان قزوینی افزودند: حدود 26 سال است که ساکن این روستا هستیم و طی 20 سال گذشته با ارسال نامه و درخواست‌های فراوان پیگیر حل مشکلات خود شدیم؛ اما تا به امروز فقط مشکل گاز ما حل شده و وضعیت آب و مسیر رفت و آمد ما به قزوین درست نشده است.


اهالی روستای اَرَنجک با بیان اینکه مشکل آب ما 20 است که حل نشده، بین کردند: ما مشکلات خود را به استانداران سابق، معاون عمرانی استاندار، مدیران اداره آب و گاز استان در میان گذاشته‌ایم و با اینکه روستای ما تا شهر قزوین فاصله‌ای ندارد مسئولین اقدامی برای حل آنها نکرده‌اند.
این شهروندان قزوینی ادامه دادند: در روستا برای تامین آب خود از کانال و رودخانه‌های استان استفاده می‌کنیم که طبق نظر پزشکان این آبها دارای انگل است و برای فرزندان ما مشکل ایجاد کرده و ما هم اکنون برای تامین آب آشامیدنی خود از پارک‌های استان یا منازل خویشاوندان خود استفاده می‌کنیم.
گفتنی است؛ دوتن از تجمع کنندگان این روستا به نمایندگی از بقیه اهالی روستا برای مطرح کردن مشکلات خود نزد مسئولان استانداری حضور پیدا کردند.
انتهای پیام/2002



دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان