۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین دولت حقوق نجومی مدیرانش را قطع کند تا راه آب‌خوردن مردم آسان شود/ خزانه فقط برای مستضعفین خالی است
کد خبر: ۱۸۱۲۳۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

دولت حقوق نجومی مدیرانش را قطع کند تا راه آب‌خوردن مردم آسان شود/ خزانه فقط برای مستضعفین خالی است

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت آقایان زمان پرداخت یارانه کاسه چه کنم چه کنم به دست می‌گیرند و زمان پرداخت یارانه‌ها را روز سیاه دولت می‌نامند ولی از آن سو به مدیرانشان که لابد نورچشمی هستند حقوق نجومی می‌دهند.

دولت حقوق نجومی مدیرانش را قطع کند تا راه آب‌خوردن مردم آسان شود/ خزانه فقط برای مستضعفین خالی است

حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری صبح قزوین ، درباره حقوق نجومی برخی از مدیران دولتی اظهار داشت: ما معتقدیم که پرداخت سنگین حقوقی بعضی از دستگاه‌ها، تضییع حقوق همه ملت ایران است.

وی افزود: باید دستمزد همه مدیران دستگاه‌ها و مسئولان یکسان‌سازی شود؛ چراکه تبعیض ضربه جبران‌ناپذیری را به اعتقادات مردم زده و می‌زند.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه دولت و دستگاه‌های مختلف نظارت ضعیفی بر مدیران خود صورت می‌دهند، گفت: آنچه که در مورد دستمزد یک مدیر دولتی آشکار شد فقط رقم‌های ریز برخی دستمزدها بود؛ چراکه رقم‌های درشتی در این رابطه وجود دارد.

فومنی خاطرنشان کرد: در برخی دستگاه‌ها مدیران 10 برابر این 50-60 میلیون تومان در ماه حقوق می‌گیرند، بنابراین واقعا این سوال طرح می‌شود که بیت‌المال فقط برای مستضعفین خالی است و عده‌ای هرچقدر که کرمشان باشد، از آن برداشت می‌کند.

به گفته وی دستمزدهای بالا به برخی مدیران دولتی در شرایطی پرداخت می‌شود که جامعه به لحاظ معیشت و اقتصاد در تنگنا قرار گرفته، به‌گونه‌ای که چند روز پیش فردی به دلیل بیماری آب‌سیاه چشم و عدم توانایی برای مداوا دست به خودکشی می‌زند.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات، گفت: باید به دولتی‌ها این نکته را گوشزد کنیم که حقوق‌های نجومی مدیران‌تان را قطع کنید تا راه آب خوردن مردم آسان شود.

فومنی ادامه داد: آقایان زمان پرداخت یارانه، کاسه چه کنم چه کنم به دست می‌گیرند و زمان پرداخت یارانه‌ها را روز سیاه دولت می‌نامند و از آن سو به مدیرانشان که لابد نورچشمی هستند، نجومی حقوق می‌دهند.

وی افزود: ما با پدیده‌هایی روبرو هستیم که تاکنون متأسفانه در برخی وزارتخانه‌ها فلان شخص برای ماندن در سمت خود حاضر است هر امتیازی بدهد. بنابراین دولت نباید اجازه دهد که هر کس با هر مدلی که می‌خواهد از بیت‌المال و حقوق مردم جز آن اندازه‌ای که تعیین شده، بیش‌تر برداشت کند؛ چراکه این طبق شرع حرام است.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان