۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین غفلت برخی مسئولان نظام از محرومان از مشکلات جدی این حوزه است
کد خبر: ۱۸۱۱۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۱ ساعت: ۱۴:۴۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیته امداد کل کشور:

غفلت برخی مسئولان نظام از محرومان از مشکلات جدی این حوزه است

رئیس کمیته امداد کل کشور بیان کرد: یکی از اشکالات فعلی این حوزه دور شدن برخی از مسئولان نظام از محرومان است. برخی‌ها حس درستی از محرومان ندارند و وقتی برای آن‌ها نمی‌گذارند و این دوری، آن‌ها را دچار غفلت کرده است.

غفلت برخی مسئولان نظام از محرومان از مشکلات جدی این حوزه است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، پرویز فتاح، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان با تبریک ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار بیان کرد: ورود علما در تحقق اهداف دینی و انقلابی کمیته امداد نقش به‌ سزایی دارد.
وی گفت: کار امداد حاشیه نیست بلکه متن انقلاب و قرآن است و این مهم نباید کوچک دیده شود بلکه باید آن را بزرگ و با اهمیت ببینیم.
فتاح ادامه داد: یکی از اشکالات فعلی این حوزه دور شدن برخی از مسئولان نظام از محرومان است. برخی‌ها حس درستی از محرومان ندارند و وقتی برای آن‌ها نمی‌گذارند و این دوری، آن‌ها را دچار غفلت کرده است.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان این‌که حمایت‌های آیت‌الله عابدینی از کمیته امداد موجب تسریع در اجرای اهداف این سازمان شده، اضافه کرد: به روستاها رفتن و سر زدن به فقرا از سوی شما کار ارزشمندی است و از زحمات و حمایت‌های شما در راستای تحقق اهداف کمیته امداد امام تشکر می‌کنیم.
وی خاطرنشان کرد: رهبری به جزئیات و زوایای مختلف کار کمیته امداد، فقرا و نیازمندان توجه ویژه دارند و با وجود دغدغه‌های کلانی که ایشان دارند هیچ‌گاه ذهنشان از این کار دور نشده است.
این مسئول با بیان این‌که کار کمیته امداد صرفاً یک کار اداری نمی‌تواند باشد، بیان کرد: حضور علما برای فهم بیشتر مبانی دینی در راستای اهداف کمیته امداد مهم و تأثیرگذار است.
فتاح ادامه داد: تلاش ما این است که خدمتی صادقانه را ارائه دهیم و برای تحقق این هدف نگاهمان باید انقلابی، ارزشی و دینی باشد و صرفاً با نگاه اداری آن‌گونه که باید نمی‌توان خدمت کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان