۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ۳ دانشجوی دختر در اثر سانحه تصادف کشته شدند+عکس
کد خبر: ۱۸۱۱۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۱ ساعت: ۱۶:۱۲ ↗ لینک کوتاه

ظهر امروز در قزوین؛

۳ دانشجوی دختر در اثر سانحه تصادف کشته شدند+عکس

بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در بلوار نخبگان، ۳ دختر دانشجو کشته و ۱ نفر مصدوم شد.

 ۳ دانشجوی دختر در اثر سانحه تصادف کشته شدند+عکس

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، ظهر امروز (سه شنبه) ساعت 11 و 37 دقیقه یک دستگاه خودروی سمند در زیر گذر بلوار نخبگان قزوین واژگون شد.

احتمال بروز این سانحه سرعت زیاد خودروی سمند بوده که بر اثر عدم کنترل خودرو از سوی راننده و برخورد با پل زیر گذر اتوبان قزوین-زنجان، خودرو واژگون و 3 نفر از سرنشینان کشته و 1 نفر به شدت مصدوم شده است .

گفتنی است هر چهار سرنشین خودرو خانم بودند و بر اساس مشاهدات عینی نیرو های امداد و نجات سازمان آتش نشانی با همکاری جمعیت هلال احمر به وسیله تجهیزات نجات هیدرولیک، کشته شدگان و مصدوم را از درون خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس کردند. 

متأسفانه به علت آسیب وارده هر ۳ نفر که خانم‌های ۱۹ و ۲۰ ساله به نام‌های فهیمه مومنی. خدیجه قربانی. زهره زارعی بودند به علت آسیبهای جدی به سر و سایر اعضای بدن به طرز دلخراشی جان خود را ازدست داده بودند. 


راننده خودرو به نام هانیه جهانگیری به علت داشتن کمربند ایمنی در این حادثه جان به در برده است و توسط آمبولانس اعزامی به بیمارستان رازی جهت درمان تکمیلی منتقل شد.


 بنا به گزارش تکنیسینهای اعزامی این خانم ۲۱ ساله به علت شوک حادثه در شرایط روحی نامساعد ( سندرم آسیبهای پس از حادثه) به سر میبرد. 



انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان