۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین ارجاع ۴ پرونده تخلف تاکسیرانان به هیئت انضباطی سازمان
کد خبر: ۱۸۱۰۴۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۱ ساعت: ۱۲:۴۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد:

ارجاع ۴ پرونده تخلف تاکسیرانان به هیئت انضباطی سازمان

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: ۴ پرونده تخلف تاکسیرانان فعال تحت نظارت این سازمان به منظور بررسی بیشتر و صدور رأی نهایی به هیئت انضباطی سازمان ارجاع داده شد.

ارجاع ۴ پرونده تخلف تاکسیرانان به هیئت انضباطی سازمان
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، عبدالعلی دربندی زاده مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین اذعانن کرد: پس از رسیدگی به بیش از 70 مورد از شکایات رسیده از سوی شهروندان مشخص شد که برخی از آن‌ها باید برای بررسی بیشتر به هیئت انضباطی سازمان ارجاع داده شود.
وی عنوان کرد: در این راستا 4 مورد از پرونده های تاکسیرانان متخلف فعال تحت نظارت سازمان برای تذکر، هشدار و پرداخت جریمه نقدی تا سقف مشخص به هیئت انضباطی سازمان ارجاع داده شد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: برخی از تخلفات به دلیل تکرار توسط تاکسیران متخلف باید به هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی شهردای قزوین ارجاع داده شود تا رأی نهایی در مورد آنها صادر شود.
دربندی زاده با بیان اینکه رأی هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین لازم الاجراست، خاطرنشان کرد: امیدواریم ضمن ارائه آموزش ها و هشدارهای لازم به تاکسیرانان در ارائه خدمات به شهروندان موفق عمل کنیم.
وی با اشاره به اینکه دو مورد از پرونده‌ها رسیدگی شده و دو مورد دیگر به جلسه بعدی هیئت انضباطی سازمان موکول شده است، گفت: پس از رسیدگی به پرونده دو تاکسیران متخلف ضمن تذکر دادن به آنان، تعهد کتبی نیز مبنی بر عدم تکرار تخلف از آنان گرفته شد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین یادآور شد: تاکسیرانان محترم باید توجه داشته باشند که خداوند روزی آنان را در دست مردم قرار داده تا از طریق خدمت به مردم روزی خود را دریافت کنند. بنابراین شایسته است که در دریافت نرخ مصوب تاکسیرانی دقت کرده و رفتاری مطابق با شأن شهروندان داشته باشند.
پایان پیام/2002

منبع: روابط عمومی تاکسیرانی قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان