۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین همایش جانبازان قطع نخاعی در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۱۸۱۰۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۱ ساعت: ۱۲:۱۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین:

همایش جانبازان قطع نخاعی در قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از برگزاری همایش جانبازان قطع نخاعی خبر داد.

همایش جانبازان قطع نخاعی در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به برنامه‌های هفته جانباز گفت: بنیاد شهید اجرای برنامه‌هایی را در روزهایی از جمله بزرگداشت شهدا و جانباز در دستور کار خود قرار می‌دهد تا بتواند اهمیت آن روز را برای آحاد جامعه تبیین کند.

وی افزود: در این هفته، برنامه‌های مختلفی با هدف تکریم و تجلیل از جانبازان و تبیین رشادت‌های آنها در 8 سال دفاع مقدس پیش‌بینی شده که تلاش می‌شود با کیفیت مطلوبی برگزار شود.

این مسئول تجلیل از جانبازان شاغل در دستگاه‌های اجرایی، برگزاری همایش جانبازان قطع نخاعی و شهدای مدافع حرم با خانواده، اجرای طرح علمداران حماسه و برگزاری مسابقات رالی، دارت و فوتسال 4 جانبه را از جمله این برنامه‌ها برشمرد.

حقایق‌پور گفت: برگزاری نمایشگاه نماز جانبازان در کانون پرورش فکری، سرای سعدالسلطنه و کانون رشد، اعزام خانواده ایثارگران به اردوی تفریحی کردان کرج، گلباران و غباروبی مزار شهدای جانباز، برگزاری دعای کمیل در گلزار شهدا، اعزام همسران جانباز متوفی به اردوی قم و جمکران و اجرای برنامه‌ کوهپیمایی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته جانباز است.

این مسئول افزود: همچنین مراسم بزرگداشت روز جانباز در شهرستان‌ها، نشست استاندار با جانبازان 70 درصد، همایش پیام‌آوران ایثار، نشست مدیرکل با همسران جانباز 70 درصد دارای ویژگی‌های خاص علمی، فرهنگی و اجتماعی و مسابقه خاطره‌نویسی بین همسران جانباز در هفته جانباز برگزار می‌شود.

وی گفت: تجلیل از جانبازان شاغل بنیاد شهید و امور ایثارگران، نشست صمیمی مدیرکل با جانبازان و همسران آنها، مجمع همسران جانباز در کانون فرهنگی شاهد و تماس تلفنی مدیرکل با جانبازان 70 درصد از دیگر برنامه‌های بنیاد است که در هفته جانباز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان