۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین موضع‌گیری برخی ائمه جمعه در قبال کاندیداها در انتخابات، به جایگاه امامت جمعه خدشه وارد کرده است
کد خبر: ۱۸۱۰۱۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

موضع‌گیری برخی ائمه جمعه در قبال کاندیداها در انتخابات، به جایگاه امامت جمعه خدشه وارد کرده است

نماینده مسجد سلیمان در مجلس گفت: اقداماتی که برخی ائمه جمعه با موضع‌گیری به نفع یا علیه کاندیداهای انتخابات مجلس داشتند، به این جایگاه مقدس خدشه وارد کرده است.

موضع‌گیری برخی ائمه جمعه در قبال کاندیداها در انتخابات، به جایگاه امامت جمعه خدشه وارد کرده است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین ، اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی، امروز سه‌شنبه 21 اردیبهشت در تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس، خطاب به رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: یکی از دغدغه‌هایی که در تذکرات نمایندگان مجلس در هفته‌های گذشته نیز عنوان شد، نگرانی نسبت به جایگاه نمازجمعه به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و حاصل تلاش‌های ائمه جمعه در طول سالهاست.

وی افزود: اقداماتی که برخی ائمه جمعه با موضع‌گیری به نفع یا علیه کاندیداها داشتند، یا با راه‌اندازی و تشکیل و اقدامات غیرضرور و مسئله‌ساز به این جایگاه مقدس خدشه وارد و زحمات سایر ائمه جمعه را که دلسوز هستند و شورای سیاستگذاری را خنثی نموده‌اند، لزوم بررسی، نظارت و کنترل بیشتر دارد.

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: امیدواریم با حسن مدیریت و نظارت جنابعالی و تذکر لازم و اجرای چرخش دوره‌ای ائمه جمعه، شاهد باشیم که در آینده این نگرانی‌ها کاسته شود.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان