۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اعزام ۷ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز قزوینی به اردوی راهیان نور
کد خبر: ۱۸۱۰۰۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۱ ساعت: ۱۱:۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد:

اعزام ۷ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز قزوینی به اردوی راهیان نور

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از اعزام ۷ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز قزوینی به اردوی راهیان نور در سال جاری خبر داد.

اعزام ۷ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز قزوینی به اردوی راهیان نور
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، جلسه راهیان نور دانش‌آموزان استان قزوین صبح امروز (سه شنبه) با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین و سردار شاهرخی فرماندهی سپاه صاحب الامر (عج) برگزار شد.

مرتضی سمیعی، معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در ابتدای این جلسه اظهار کرد: راهیان نور یکی از مهم‌ترین و بهترین اردوهای فرهنگی کشور محسوب می‌شود و باید از ظرفیت‌های استانی برای این مهم استفاده شود.

در ادامه سالار قاسمی، مدیرکل آموزش وپرورش استان قزوین، اردوی راهیان نور را یکی برنامه‌های بسیار مهم و اثرگذار عنوان کرد و گفت: در سال جاری 7 هزار و 500 دانش‌آموز استان به راهیان نور اعزام خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به تعامل خوب آموزش و پرورش با سپاه خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان باید در اعزام راهیان نور ورود پیدا کنند و آموزش وپرورش و سپاه را یاری کنند.

وی تصریح کرد: لازم است تا ظرفیت اعزام‌ها را افزایش دهیم و براساس داشته هایمان تعهد کرده و انجام دهیم.

قاسمی با تاکید بر تلاش برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری درباره راهیان نور عنوان کرد: راهیان نور یکی از مطالبات مقام معظم رهبری است و به آن اعتقاد داریم از این رو باید با شناسایی آسیب‌ها و فرصت‌ها در جهت اجرای کیفی این اردوی فرهنگی حرکت کنیم.

در ادامه سردار محمد شاهرخی، فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: با توجه به تاثیر مهم و سازنده این اردوها در دانش‌آموزان، باید جلسات و کار گروه‌هایی برای کیفیت بخشی اردوهای راهیان نور تشکیل شود و با برنامه ریزی دقیق در راستای برگزاری هرچه بهتر آن تلاش کرد.

فرماندهی سپاه صاحب الامر (عج) استان ادامه داد: وجود 10 هزار فرهنگی بسیجی و کسانی که نگران این جوانان هستند، ظرفیت خوبی است که می‌توان با کمک آن اردوی راهیان نور را برگزار نمود.

شاهرخی تصریح کرد: اگر به این اردوها به عنوان یک رسالت نگاه کنیم به‌خوبی انجام خواهد شد اما اگر به عنوان یک برنامه به آن بنگریم قطعا با چالش‌هایی روبرو خواهیم بود.

وی در پایان تاکید کرد: باید با تعامل خوب آموزش و پرورش و سپاه در اجرای این اردو و حرکت بزرگ فرهنگی تلاش کنیم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان