۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین گزارش عملکرد خزانه در سال ۹۴/ عملکرد بودجه عمرانی ۵۵ درصد
کد خبر: ۱۸۰۷۱۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

گزارش عملکرد خزانه در سال ۹۴/ عملکرد بودجه عمرانی ۵۵ درصد

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارش عملکرد خزانه در سال ۹۴ در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت که بر اساس آمار ارائه شده ۹۷ درصد از درآمدهای بودجه در سال ۹۴ محقق شده اما در بخش عمرانی تنها ۵۵ درصد عملکرد دولت بوده است.

گزارش عملکرد خزانه در سال ۹۴/ عملکرد بودجه عمرانی ۵۵ درصد

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارش عملکرد خزانه در سال 94 در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت که بر اساس آمار ارائه شده 97 درصد از درآمدهای بودجه در سال 94 محقق شده اما در بخش عمرانی تنها 55 درصد عملکرد دولت بوده است.

اسماعیل جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی صبح قزوین ( صبح قزوین )‌ اظهار کرد: آقای اکرمی رئیس خزانه کشور با حضور در جلسه امروز کمیسیون گزارش عملکرد خزانه را از بعد درآمدها و پرداخت‌ها ارائه کرد و گفت که از 220 هزار میلیارد تومان درآمدهای پیش‌بینی شده در بودجه 94، 201 هزار میلیارد تومان یعنی 97 درصد آن محقق شده است.

وی افزود: هم‌چنین بر اساس گزارش ارائه شده از بعد مصارف در بخش عمرانی عملکرد مناسبی نداشتیم و از 47 هزار و 300 میلیارد تومان بودجه مصوبه عمرانی 26 هزار میلیار د تومان یعنی حدود 55 درصد محقق شده البته این به جز منابعی است که از صندوق توسعه ملی به عنوان وام برای پروژه های آب روستایی و آب های مرزی هزینه شده است.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان