۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین اعتراف دولت روحانی پس از ۳ سال؛ احمدی‌نژادم آرزوست!
کد خبر: ۱۸۰۶۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۰ ساعت: ۱۶:۱۷ ↗ لینک کوتاه

اظهارات طیب‌نیا به چه معناست

اعتراف دولت روحانی پس از ۳ سال؛ احمدی‌نژادم آرزوست!

به بیان ساده‌تر، دولت روحانی سه سال پس از روی کار آمدن و شعار اقتصادی دادن، تازه وعده داده که برای رسیدن به وضعیت تولید دولت احمدی‌نژاد در سال ۹۰ "تلاش" خواهد کرد!

اعتراف دولت روحانی پس از ۳ سال؛ احمدی‌نژادم آرزوست!
به گزارش سرویس اقتصادی  صبح قزوین ، علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی دیروز در جمع منتخبان مجلس دهم اعترافی کرد که نشان می دهد دولت تدبیر و امید در "تولید" حتی نسبت به دولت سابق در اوج تحریم ها هم پسرفت کرده است.

طیب نیا گفت: "در حال حاضر سطح تولید کشور از بالاترین دوران یعنی سال ۹۰ پایین‌تر است که دلیل آن رکود است که تلاش ما این است که به تولید سال ۹۰ و ۹۱ برسیم."

وزیر اقتصاد در این سخنرانی البته آمار و ارقام دیگری نیز از میزان تورم و رشد اقتصادی تحویل مخاطبان خود داد که جملگی تکراری بودند و پیشتر از زبان حسن روحانی و اقتصادیون دولت تدبیر و امید بارها شنیده بودیم.

اعتراف دولت روحانی پس از 3 سال؛ احمدی‌نژادم آرزوست!

اما اعتراف او به پایین آمدن سطح تولید شاید میزان رکود در این دولت را حتی از آنچه پیشتر درباره آن صحبت می شد هم بحرانی تر کرده باشد.

اظهارات وزیر اقتصاد به بیان ساده تر یعنی دولتی که "تحریم" را عامل اصلی تمام شاخص های منفی اقتصادی در دوران احمدی نژاد می دانست از سطح تولید همان دولت آن هم در اوج تحریم ها – یعنی سال های 91 و 92 – پایین تر آمده و اکنون هدف خود را بازگشت به همان سطح تولید سال 90 قرار داده است؛

به بیان دیگر، دولت حسن روحانی سه سال پس از روی کار آمدن و شعار اقتصادی دادن تازه وعده داده که برای رسیدن به وضعیت تولید دولت احمدی نژاد در سال 90 "تلاش" خواهد کرد!

انتهای پیام/1404

منبع: صراط

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان