۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین فیلم "معلم" بزودی اکران می‌شود
کد خبر: ۱۸۰۳۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۰ ساعت: ۱۰:۳۵ ↗ لینک کوتاه

کارگردان قزوینی:

فیلم "معلم" بزودی اکران می‌شود

کارگردان قزوینی بیان کرد: این فیلم مراحل پایانی تدوین خود را می‌گذراند و نسخه بازبینی آن به آموزش و پرورش استان ارسال شده است و برای هفته آینده برای اکران و پخش آماده می‌شود.

فیلم "معلم" بزودی اکران می‌شود
محمدرضا معروفی، کارگردان قزوینی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، درباره ساخت اثر جدید خود اظهار کرد: فیلم معلم یک تله فیلم 46 دقیقه‌ای درباره عوامل آسیب پذیری آموزش و پرورش است.
وی در ادامه افزود: طرح و محتوای این فیلم در جلسات با مسئولین فرهنگی آموزش و پرورش استان مورد تائید قرار گرفته و با همکاری سینمای جوان شهر اقبالیه با اعتبار 90 میلیون ریال ساخته شده است.
این کارگردان قزوینی ادامه داد: تسهیلات تصویربرداری این فیلم را حوزه هنری استان پرداخت کرده است و پیگیری و حمایت برای پخش در شبکه استانی را نیز مسئولین آموزش و پرورش استان عهده دار هستند.
وی درباره محتوا و موضوع این فیلم ابراز کرد: این فیلم با محوریت نقش محبت در تعلیم و تربیت است و در آن نشان داده شده است که یک معلم حتی باتجربه زیاد در تدریس به دلیل بداخلاقی و نداشتن رابطه مناسب و با نمی‌تواند دانش آموزان را با خود همراه کند.
معروفی بیان کرد: تهیه کننده این فیلم برعهده محمد رستمی معاونت ارشاد استان، نوشتن فیلمنامه و کارگردانی این اثر برعهده خودم بوده، ابوذر نوروزپور مدیر تصویربرداری و مشاور کارگردان، ابوالفضل قربانی ناظر کیفی، مجتبی پیروندی برنامه ریز، محمود مردعلی مدیرتولیدو میثم آقاجان زاده تدوین و صداگذاری را عهده دار بوده‌اند.
وی اذعان کرد: این فیلم مراحل پایانی تدوین خود را می‌گذراند و نسخه بازبینی آن به آموزش و پرورش استان ارسال شده است و برای هفته آینده برای اکران و پخش در آمفی تئاتر امام خمینی(ره) قزوین و شبکه استانی آماده می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان