۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین دولت در عملیاتی‌کردن اقتصاد مقاومتی قدم موثری برنداشته است/ عملکرد ۱۰۰۰ روزه دولتمردان راضی کننده نیست
کد خبر: ۱۸۰۲۹۸ نویسنده: روح الله عباسپور تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۰ ساعت: ۱۰:۳ ↗ لینک کوتاه

سخنگوی کمیسیون صنعت و معادن مجلس:

دولت در عملیاتی‌کردن اقتصاد مقاومتی قدم موثری برنداشته است/ عملکرد ۱۰۰۰ روزه دولتمردان راضی کننده نیست

سخنگوی کمیسیون صنعت و معادن مجلس با بیان اینکه عملکرد ۱۰۰۰ روزه دولتمردان راضی کننده نیست، گفت: دولت با گذشت دوسال اگر اقدام سازنده‌ای در مدیریت کشور انجام می‌داد شعار امسال را اقدام و عمل نمی‌گذاشتند.

دولت در عملیاتی‌کردن اقتصاد مقاومتی قدم موثری برنداشته است/ عملکرد ۱۰۰۰ روزه دولتمردان راضی کننده نیست
روح الله عباسپور، نماینده مردم آوج و بوئین‌زهرا در مجلس درگفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: شعارهایی که دولت در زمان انتخابات داده بود هنوز عملیاتی نکرده است.
وی در ادامه افزود: امروز دولتمردان با گذشت سه سال همچنان از برنامه ریزی صبحت می‌کنند، یعنی برنامه‌هایی که باید در چهار سال دولت یازدهم اجرایی شود، هنوز در حال برنامه ریزی است.
این نماینده مجلس اذعان کرد: در شرایط اقتصادی امروز جامعه کاهش تورم به واسطه رکود در کشور است و مردم درآمد ندارند و قدرت خرید آن‌ها پایین است، از طرفی دولت قول داده بود با مذاکرات صورت گرفته در قضیه برجام مشکلات کشور را در حوزه اقتصادی حل کند اما امروز منکر سخنان خود شده است.
وی با بیان اینکه دولت در عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی قدم موثری برنداشته است، تصریح کرد: بیانات مقام معظم رهبری این سخن را تائید می‌کند.

دولت حمایت لازم را از برنامه‌های مصوب مجلس ندارد

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه عملکرد 1000 روزه دولتمردان راضی کننده نیست، گفت: دولت با گذشت دوسال اگر اقدام سازنده‌ای در مدیریت کشور انجام می‌داد شعار امسال را اقدام و عمل نمی‌گذاشتند.
وی ادامه داد: هم اکنون دولت حمایت لازم را از برنامه‌های مصوب مجلس ندارد و حتی موضوعاتی را که مجلس دولت را مکلف به انجام آن کرده، انجام نمی‌دهد.
عباسپور تصریح کرد: در حوزه صادرات معاون محترم اول رئیس جمهور دستور داده‌ است واردات ماشین و اجناس لوکس صورت بگیرد که این عملکرد با کدامیک از بیانات رهبری و اساسنامه اقتصاد مقاومتی همخوانی دارد؟
وی عنوان کرد: دولت به قانون بودجه به خوبی عمل نکرده و در بحث هدف مندی یارانه‌ها اقدامات مناسبی نداشته است، حوزه تولید باید فعال می‌شد اما امروز بر تعداد کارخانه‌های ورشکسته افزوده شده و کارگران اخراج می‌شوند.
نماینده مردم آوج و بوئین زهرا یادآور شد: در بودجه سال گذشته 20 درصد صندوق توسعه ملی برای تولید انجام نشد و در بحث هدفمندی یارانه‌ها باید 5هزار میلیارد تومان از محل یارانه ها به تولید پرداخت می‌شد که آن هم عمل نشد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان