۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین عدم توجه به جلو و خواب‌آلودگی علت اصلی تصادف نماینده مردم مراغه
کد خبر: ۱۷۹۸۰۲ نویسنده: سرهنگ زینلی تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۹ ساعت: ۱۴:۱۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه استان قزوین اعلام کرد:

عدم توجه به جلو و خواب‌آلودگی علت اصلی تصادف نماینده مردم مراغه

رئیس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: مطابق با کارشناسی‌های صورت گرفته علت این حادثه عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده سواری پارس بوده است.

عدم توجه به جلو و خواب‌آلودگی علت اصلی تصادف نماینده مردم مراغه
سرهنگ بهرام زینلی، رئیس پلیس راه استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، درباره تصادف روز گذشته یکی از نمایندگان مجلس اظهار کرد: روز گذشته(شنبه) ساعت 5:35 شاهد تصادف یکی از نمایندگان مجلس کشورمان بودیم که منجر به فوت وی شد.
وی در ادامه افزود: واژگونی سواری پارس در اتوبان قزوین- زنجان 3 کیلومتری تاکستان 6 نفر مصدوم و فوتی برجای گذاشت.
رئیس پلیس راه استان ابراز کرد: 4 نفر از مصدومان این حادثه به سرعت توسط آمبولانس 115 و یک نفر توسط آمبولانس هلال احمر به بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان منتقل شدند.
وی ادامه داد: متاسفانه یک نفر از مصدومان در بیمارستان فوت شد و یک نفر از مصدومان آقای محمدعلی حسین زاده نماینده مجلس شهرستان مراغه در سر صحنه تصادف جان خود را از دست داد.
زینلی درباره علت اوقوع این حادثه گفت: مطابق با کارشناسی‌های صورت گرفته علت این حادثه عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده سواری پارس بوده است و به واسطه اینکه آثار انعکاسی از حرکت ماشین مشاهده نشده، نمی‌توان سرعت ماشین را در زمان تصادف تشخیص داد.
وی تصریح کرد: در این حادثه نماینده مراغه، همسر و دوفرزندش به همراه مادرخانم و برادرخانمش در ماشین حضور داشته‌اند که مرحوم حسین زاده سر صحنه تصادف فوت می‌شود و مادرخانم وی به همراه دیگر مصدومان به بیمارستان منتقل می‌شود که جان خود را از دست می‌دهد.
این مسئول در پایان ابراز کرد: هم اکنون برادرخانم و همسر این نماینده مجلیس در بیمارستان شهید رجایی قزوین بستری و تحت مداوا هستند و دوفرزند مرحوم حسین زاده سالم هستند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان