۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین دانش آموزان باید به تولیدات داخلی افتخار کنند
کد خبر: ۱۷۹۷۴۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

دانش آموزان باید به تولیدات داخلی افتخار کنند

معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی میثاق مشترک تشکل‌های دانش آموزی است.

دانش آموزان باید به تولیدات داخلی افتخار کنند

معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی میثاق مشترک تشکل‌های دانش آموزی است.

به گزارش صبح قزوین ( صبح قزوین )-منطقه سیستان و بلوچستان، دکتر کفاش در همایش تشکل‌های دانش آموزی اظهارکرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اگر در آموزش و پرورش به نسلی با هویت ملی و دینی توجه شود آنگاه اقتصاد مقاومتی در این مرکزعملیاتی می‌شود.

وی افزود: هویت ملی دانش آموزان با احترام به ایران اسلامی، خواندن سرود ملی ایران و محترم شمردن پرچم نظام مقدس اسلامی به دست می‌آید.

معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: دانش آموزان باید به ایرانی بودن، تولیدات داخلی و نهادهای دینی موجود در کشور افتخار کنند.

کفاش تصریح کرد: تشکل‌های دانش آموزی باید نسبت به سرود ملی، پرچم نظام اسلامی که یاد آور خون شهیدان و آرم جمهوری اسلامی ایران است احترام قائل شوند چرا که باعث تقویت هویت ملی و دینی کشور می‌شود.

وی اذعان کرد: مقام معظم رهبری در نظام آموزش و پرورش به ادب، اخلاق، احترام گذاشتن بردیگری و تحمل همدیگر تاکید بسیار دارند و باید برای حفظ منافع ملی کشور در مقابل بیگانگان به آنها جامه عمل پوشاند.

معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری نباید در نظام آموزش و پرورش ازعنوان پیش آهنگی که مربوط به دوره قبل از انقلای بوده استفاده کرد و تشکل‌های دیگر همچون سازمان ها و بسیج دانش آموزی، انجمن‌های اسلامی، فرزانگان و پیشتازان فعال و مصوبه دولت هستند.

وی اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید، هر ماه شورای هماهنگی تشکل‌های دانش آموزی به صورت چرخشی در نهادهای آموزش و پرورش اجرا می شود.

وی همچنین با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به یادگیری و مهارت دانش آموزان بیان کرد: طبق فرمایش رهبر کبیر انقلاب اسلامی، تمامی تشکل‌های دانش اموزی برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی باید به یادگیری و مهارت در زمینه های مختلف بپردازند.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان