۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین توهین سید ناصر قوامی به ملت در مصاحبه با رسانه حامی فتنه
کد خبر: ۱۷۹۵۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

اختصاصی صبح قزوین/ بازخوانی پرونده فتنه در قزوین

توهین سید ناصر قوامی به ملت در مصاحبه با رسانه حامی فتنه

سید ناصر قوامی نماینده اصلاح طلب مردم قزوین در مجلس ششم در مصاحبه با شبکه حامی فتنه، با اهانت به ملت، خروش مردم ایران در برابر فتنه گران را شیوه شعبان بی مخی برشمرد.

توهین سید ناصر قوامی به ملت در مصاحبه با رسانه حامی فتنه

به گزارش صبح قزوین در جریان وقایع سال 88 که بسیاری از دشمنان نظام و انقلاب نقاب از صورت برداشته و آشکارا و عریان در مقابل ملت و حقوق مردم شمشیر کشیدند برخی از رجال سیاسی نیز فرصت را مغتنم شمرده و عقده دیرین خود را از نظام و انقلاب طی مصاحبه های متعدد با رسانه ها و شبکه های حامی فتنه خارج از کشور بیرون ریختند.
سید ناصر قوامی نماینده اصلاح طلب مردم قزوین در مجلس ششم در مصاحبه با شبکه رسا (رسانه سبز ایران) حرکت و خروش مردم در مقابل اقدام خائنانه فتنه گران را همچون شیوه شعبان بی مخ قلمداد کرد و حرکت سران فتنه را در چهارچوب قوانین نظام دانست! قوامی در پایان این مصاحبه، خیزش خودجوش مردم در مواجهه با فتنه فتنه گران را برگرفته از تحرکات نهادهای حکومتی عنوان کرد و این در حالی است که در سفر یکی از سران فتنه در آن ایام به منزل وی در قزوین و شکل گیری تجمع عظیم مردم در این شهر در اعتراض به سفر فرد مذکور، همین نهادهای حکومتی بودند که اسباب ورود و خروج امن وی در قزوین را مهیا کردند.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان