۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین جاده قدیم آباد در انتظار بودجه برای روکش آسفالت است
کد خبر: ۱۷۹۵۶۵ نویسنده: جواد حق لطفی تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۹ ساعت: ۹:۲۱ ↗ لینک کوتاه

مدیر راهداری استان قزوین مطرح کرد

جاده قدیم آباد در انتظار بودجه برای روکش آسفالت است

مدیر راهداری گفت: اعتبار لازم برای روکش آسفالت جاده قدیم آباد به فرمانداری ابلاغ شده است که در صورت تخصیص بودجه عملیات راهسازی در این مسیر شروع خواهد شد.

جاده قدیم آباد در انتظار بودجه برای روکش آسفالت است
 جواد حق لطفی، مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به وضعیت مسیر روستای قدیم آباد اظهار کرد: این مسیر به دلیل رفت و آمدهای ماشین آلات کشاورزی و صنعتی و همچنین بارندگی‌های اخیر سبب بوجود آمدن چاله‌های زیاد و آسفالت نامناسب در این منطقه شده است.

وی در ادامه افزود: با اتمام بارندگی‌ها پرکردن چاله‌های این مسیر شروع شده، اما به دلیل قدیمی بودن آسفالت این منطقه نیاز به روکش آسفالت در سرتاسر مسیر است.

مدیر راهداری تصریح کرد: اعتبار لازم برای روکش آسفالت این مسیر به فرمانداری ابلاغ شده است که در صورت تخصیص بودجه عملیات راهسازی در این مسیر شروع خواهد شد.

حق لطفی گفت: گردنه سپارده مسير ارتباطي الموت غربي به روستاي سپارده در مازندران و رحيم آباد و كلاچاي در گيلان مي باشد.

وی در ادامه اضافه کرد: اين مسير با توجه به ارتفاع 2 هزار و 800 متری و برفگیر بودن آن و جهت ایمنی مسافرین از آبان ماه سال گذشته تا ارديبهشت ماه جاري مسدود بود، ارتفاع برف در برخی از نقاط به 8 متر نیز می‌رسد.

این مسئول با بيان اينكه اين مسير فصلي و تابستاني است، بیان کرد: عمليات بازگشايي اين مسير با يك دستگاه لودر به مدت سه روز انجام شد.

حق لطفی با اشاره به عملکرد گشت‌های راهداری استان قزوین ابراز کرد: مطابق جمع بندی عملکرد گشت های راهداری کل کشور  توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ، استان قزوین از لحاظ تعداد ردیاب خودرویی فعال با 97 درصد در بین سایر استانها مقام چهارم کشوری را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر 141 دستگاه گشت راهداری موجود در اداره کل راه و شهرسازی استان مجهز به سامانه GPS  می باشند که این امر باعث تسهیل در  مدیریت ناوگان با هدف انجام فعالیت های راهداری با در نظرگرفتن صرفه اقتصادی گردیده است.

این مسئول با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی در شاخص کل رتبه بندی نیز مقام پنجم را کسب نموده است، خاطر نشان کرد: مسافت طی شده گشت های استان در مجموع یک میلیون و 748 هزار و 772 کیلومتر بوده که رکورد متوسط گشت زنی 12403 کیلومتر به ازای هر گشت راهداری را نشان می دهد.

 وی اظهار امیدواری کرد با  مدیریت بهتر ناوگان  و تلاش همکاران در حوزه مدیریت راهداری،  میزان انجام ماموریت و خدمت رسانی به هموطنان با حفظ این روند، در طول راه‌های حوزه استحفاظی همچون گذشته افزایش یابد.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان