۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین نمایشگاه عکس حمایت از کودکان مبتلا به سرطان در قزوین برگزار شد
کد خبر: ۱۷۹۴۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۸ ساعت: ۲۲:۴۲ ↗ لینک کوتاه

به مناسبت روز جهانی بیماری‌های خاص؛

نمایشگاه عکس حمایت از کودکان مبتلا به سرطان در قزوین برگزار شد

به مناسبت روز جهانی بیماریهای خاص و صعب العلاج، جشن نیکوکاری حمایت از کودکان مبتلا به سرطان همراه با بزرگ‌ترین نمایشگاه عکس معماری ایران در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد.

نمایشگاه عکس حمایت از کودکان مبتلا به سرطان در قزوین برگزار شد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، وحید کشن فلاح، دبیر نمایشگاه با اشاره به روز جهانی بیماری‌های خاص و صعب العلاج اظهار کرد: متاسفانه ابتلا به بیماری سرطان در جهان و به خصوص در ایران رو به افزایش است به طوریکه دومین عامل مرگ و میر به شمار می‌آید.
رئیس کمیته دانشجویی پارسیان افزود: درمان این نوع بیماری‌ها علاوه بر تحمل درد بیماری، هزینه‌های زیادی نیز دارد به همین منظور اولین نمایشگاه عکس معماری ایران در قزوین به منظور ارتقاء روحیه نیکوکاری در میان شهروندان و کمک به تامین هزینه‌های درمانی کودکان مبتلا به سرطان شهر قزوین برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با همکاری شورای اسلامی شهر قزوین، کمیته دانشجویی پارسیان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین به صورت یک روزه دایر شد.

فلاح تصریح کرد: شرکت کنندگان از دانشگاه‌های سراسر کشور527 اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال کردند که در نهایت 67 اثر در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.
وی عنوان کرد: با توجه به استقبال بی‌نظیر شرکت کنندگان مقرر شد تا نمایشگاه عکس دیگری مخصوص معماری استان قزوین در روز قزوین برگزار شود.

فلاح در پایان گفت: علاقه مندان به رشته معماری و عکاسی می‌توانند از تاریخ 28 اردیبهشت ماه با مراجعه به سایتwww.psb-cup.ir از تصاویر نمایشگاه دیدن کنند.

لازم به ذکر است همه اعضای کمیته داوران و شورای برگزاری نمایشگاه به صورت داوطلبانه و خیرخواهانه فعالیت داشتند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان