۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین فرماندار دولت یازدهم مخالفان برجام را یک مشت دزد خواند!/ پاسخ دانشجویان به هتاکی فرماندار دزفول
کد خبر: ۱۷۹۳۱۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۸ ساعت: ۱۷:۱۴ ↗ لینک کوتاه

اهانت جدید دولتی ها به منتقدان:

فرماندار دولت یازدهم مخالفان برجام را یک مشت دزد خواند!/ پاسخ دانشجویان به هتاکی فرماندار دزفول

دولت یازدهم در آستانه پایان سومین سال از فعالیت خود توانستند رکورد خوبی از خود در اهانت به مخالفین و استفاده از واژه های توهین آمیز در مواجهه با منتقدان را از خود به جای بگذارند و این بار یکی از رسانه های محلی از اهانت فرماندار دزفول به منتقدین و مخالفین برجام خبر داد.

فرماندار دولت یازدهم مخالفان برجام را یک مشت دزد خواند!/ پاسخ دانشجویان به هتاکی فرماندار دزفول
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، دولت یازدهم در آستانه پایان سومین سال از فعالیت خود توانستند رکورد خوبی از خود در اهانت به مخالفین و استفاده از واژه های توهین آمیز در مواجهه با منتقدان را از خود به جای بگذارند و این بار یکی از رسانه های محلی از اهانت فرماندار دزفول به منتقدین و مخالفین برجام خبر داد.

بر اساس خبری که سایت دزمهراب منتشر نموده است فرماندار دزفول در انتهای جلسه ی کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری که پیش از ظهر روز چهارشنبه هفته پیش برگزار شد شده است مخالفین برجام را  یک مشت دزد مفت خور و یک عده آدم ساده لوح مخالف اقتصادی برجام خطاب نموده است.

حبیب الله آصفی در این جلسه بیان داشته: در قضیه برجام یک مشت دزد مخالفش هستند و نیز یک عده آدم های ساده که گول آنها را خورده اند چون آنها با شعارهای اعتقادی جلو آمده اند. همچنین فرماندار دزفول اظهار داشته است: حبیب الله آصفی در پایان گفت: من در بحث برجام حاضر به مناظره هستم چرا که من کارشناس اقتصادی ام و حاضرم اثبات بکنم عمده ی این مخالفت ها با برجام ریشه در منافع دارد و بسیار روشن است.

پس از انتشار اهانت صریح آصفی فرماندار دزفول  و درخواست او برای مناظره درباره برجام،  بسیج دانشجویی دزفول طی بیانیه ای وی را به مناظره طلبید.

در بخشی از این بیانیه آمده است: بهتر نیست دولت و دولتی ها و شما آقای فرماندار! که صحنه را برای یکه تازی مهیا دیده اید, حقیقت را بپذیرید و عهد شکنی های پی در پی مُرادتان, آمریکای جنایتکار را با دیده ببینید و نه با تعصب بپوشانید؟! علی الظاهر قرار بر این نیست همچون عقلا از کرده خود عبرت بگیرید و از شرمساری در محضر ملت, سر به زیر افکنده و زبان درکشیده! لکن توصیه میکنیم دهن به دفاع نیز, نگشایید!

البته آقای فرماندار! تاریخ اسلام از زمان پیامبراسلام رحمه للعالمین تا دوران همه امامان معصوم پراست ازبی تدبیری ها وناامیدیهای که عامدانه وعالمانه توسط افراد معلوم الحال به امت مسلمین تحمیل گردیده است. در زمان امیرالمؤمنین علی (ع) صاحبان کرسی و کلام چشمان خود را بر روی واقعیات بستند و دشمنان قسم خورده اسلام را امیدوارکردند و آنها هم زیرکانه و در قالب حکمیت اجباری و رویارویی کردن ابوموسی اشعری آن ساده لوح بی تدبیر را در برابر سیاس و فریبکار معروف قرار دادند که درنهایت شمشیر روی گردن امیرالمؤمنین علی(ع) گذاشته اند و آخرش هم با مدیریت یهود ، حضرت علی (ع) به همراه تیم تندرویش خانه نشین می شوند و آل امیه سوار بر گرده مردم می شوند و مظلومیت های امامان معصوم علیهم السلام ادامه پیدامی کند.

بسیج دانشجویی دانشگاه های دزفول در این بیانیه دعوت آقای فرماندار برای مناظره را پذیرفته و از ایشان برای حضور در جلسه مناظره ای در مورد خسارات محض برجام دعوت نموده است.

انتهای پیام/1404

منبع: پایگاه598

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان