۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین ساختمان خیابان سئول شش‌دانگ به نام کفاشیان و تاج!
کد خبر: ۱۷۹۲۶۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۸ ساعت: ۱۶:۵۲ ↗ لینک کوتاه

انتخاباتی که فرمالیته بود!

ساختمان خیابان سئول شش‌دانگ به نام کفاشیان و تاج!

متاسفانه با جابجایی کفاشیان و تاج، در اذهان عمومی اینگونه نمایان خواهد بود که این دو طبق توافقی از پیش تعیین شده و توجیه اعضای مجمع، جای خود را با یکدیگر عوض کردند.

ساختمان خیابان سئول شش‌دانگ به نام کفاشیان و تاج!
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، صبح امروز مراسم انتخاب ریاست فدراسیون فوتبال برگزار شد و با رای اعضا، مهدی تاج توانست با 50 رای بیشترین رای را از آن خود کرده و به جای کفاشیان بر صندلی ریاست فدراسیون بنشیند. تاج پیش از این نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال بود.

اما دقایقی بعد خبر جالبی منتشر شد. در ادامه مراسم، اعضای مجمع فدراسیون فوتبال علی کفاشیان را به عنوان نایب رئیس اول انتخاب کردند! کفاشیان نایب رییس اول پیشنهادی تاج بود که 64 رای به دست آورد.

یعنی در یک انتخابات بدون لابی و چانه زنی، جای کفاشیان و تاج عوض شد و دیگر گزینه ها هم طبق معمول به خاطره پیوستند. در این بین تنها محمود اسلامیان گزینه نزدیک به اسحاق جهانگیری معاون اول حسن روحانی نتوانست نایب رییس دوم شود وگرنه تنها نتیجه انتخابات امروز، تعویض برخی سمت ها میان چند نفر خاص بود؛ اتفاقی که همین حالا هم تا حد بسیار زیادی محقق شده است! به این ترتیب، حالا باید بعد از 8 سال ریاست آقای خنده به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، وی را در جایگاه نایب رئیس اول ببینیم .

این اقدام کفاشیان نه تنها عجیب و دور از شان است بلکه این نکته را در ذهن متبادر می کند که وی در خیابان سئول به گنجی دست یافته است که به این راحتی ها از آن نخواهد گذشت.

متاسفانه با جابجایی کفاشیان و تاج، در اذهان عمومی اینگونه نمایان خواهد بود که این دو طبق توافقی از پیش تعیین شده و توجیه اعضای مجمع، جای خود را با یکدیگر عوض کردند تا بتوانند به راحتی بر سناریو های از قبل تعیین کرده خود ادامه دهند.

بعید نیست چهار سال دیگر و در انتخابات بعدی یا همین مسیر تمدید شده و یا مجددا علی کفاشیان بر صندلی ریاست فدراسیون تکیه زده و دوباره تاج نایب رئیس شود! اتفاقی که به دلیل وقوع آن در ریاست جمهوری روسیه به مدل "پوتین – مدودف" معروف شده و در سال 92 صحبت از این مدل برای زوج "احمدی نژاد و مشایی" نیز به میان آمده بود.

انتهای پیام/1404

منبع: صراط

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان