۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین با قدرت از تجهیزات دفاعی رونمایی می کنیم/ پاسخ دشمن باید در رزمایش خلیج فارس داه شود
کد خبر: ۱۷۹۰۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۸ ساعت: ۱۲:۴۱ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه تاکستان:

با قدرت از تجهیزات دفاعی رونمایی می کنیم/ پاسخ دشمن باید در رزمایش خلیج فارس داه شود

آیت اله اسلامی گفت: ما با قدرت از عناصر و تجهیزات نظامی و دفاعی خودمان رونمایی می کنیم زیرا قدرت نظامی ایران بود که دشمن را وادار به عقب نشینی کرد.

با قدرت از تجهیزات دفاعی رونمایی می کنیم/ پاسخ دشمن باید در رزمایش خلیج فارس داه شود

به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛آیت الله اسلامی امام جمعه شهرستان تاکستان در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای این شهر با بیان اینکه متاسفانه عده ای در کشور نگران صندلی های خود هستند نگران عصبانی شدن آمریکا شده اند، بدانند ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان مقاومتوبا قدرت از عناصر و تجهیزات دفاعی و نظامی خود دفاع می کند.
وی گفت: اخیرا آمریکا در مورد برگزاری رزمایش‌های دفاعی ما در خلیج فارس هم اظهار نظر کرده است اما آن‌ها باید بدانندکه ایران در خلیج فارس و در همه آب‌های آزاد دنیا، برگزاری رزمایش‌های دفاعی را کنار نمی‌گذارد.
امام جمعه تاکستان عنوان کرد: اگر بترسیم و ملاحضه کنیم دشمن گستاخ تر خواهد شد اینکه امروز دشمنان حرف های بزرگ تر از دهان خود می زنند قابل پاسخ گویی است، و این پاسخ در رزمایش خلیج فارس بایدداده شود.
آیت الله اسلامی با اشاره به هفته معلم نیز تصریح کرد: علت اینکه سالروز شهادت استاد مطهری به عنوان روز معلم نام گرفت به‌خاطر این است که معلم ایده‌آل و آرمانی در پرتو ویژگی‌های این معلم عزیز و عظیم برای مردم ما و انقلاب ما مطلوب است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن روز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار اشاره کرد و بیان داشت: سپاه پاسداران بر آمده از متن انقلاب اسلامی و ورزیده شده در جبهه مقاومت است و امروز سپاه در کنار سایر قوای نظامی کشور با تکیه بر معنویت و پیشرفت‌های دفاعی از کیان کشور دفاع می‌کند.
امام جمعه تاکستان در پایان گفت:سوم شعبان روز پاسداری و زنده کردن بیانات رهبر فرزانه انقلاب است، و پاسدار حقیقی اسلام امام حسین(ع) است.

انتهای پیام/

منبع: تاک پرس

دیدگاه ها

قاسم قزوینی / ۱۹ ارد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰

خیلی خوب است که ما از تجهیزاتمان رونمایی کنیم . اما رونمایی از تجهیزاتی که تولید 5 سال پیش بوده ، با نوشتن شعار به زبان عبری برای نابودی اسرائیل، همزمان با تلاش دولت برای عادی سازی روابط با جهان فقط و فقط با هدف تخریب کارهای دولت روحانی صورت می گیرد و نه افزایش قدرت ایران . با این تسلط اطلاعاتی آمریکا و اروپا در نرم افزارها ، گوشی ها و اینترنت، خارجی ها که از توان ما اطلاعات به اندازه کافی دارند . اینکارها فقط وجهه کشور را در افکار عمومی جهان خراب می کند و بس
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان