۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین بسیج ظرفیت خوبی برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی دارد
کد خبر: ۱۷۹۰۴۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۸ ساعت: ۱۲:۳۸ ↗ لینک کوتاه

گزیده‌ای از مهمترین بیانات ائمه جمعه استان در نمازجمعه؛

بسیج ظرفیت خوبی برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی دارد

در بیانات ائمه جمعه استان مطرح شد: بسیج سازندگی در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده است و در تحقق اجرای اقتصاد مقاومتی هم می‌تواند نقش آفرینی کند.

بسیج ظرفیت خوبی برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی دارد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، گزیده‌ای از مهمترین بیانات ائمه جمعه استان را در خطبه‌های نمازجمعه روز گذشته می‌خوانید:

تاکستان:


آیت الله علی اسلامی، امام جمعه شهر تاکستان با تبریک اعیاد شعبانیه و روز سوم شعبان سالروز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت: آن حضرت بزرگ پاسدار اسلام است که با تمام داشته‌هایش از اسلام پاسداری کرد.

بوئین زهرا:

حجت الاسلام زرینه، امام جمعه شهر بوئین زهرا به سالروز تاسیس بسیج سازندگی اشاره کرد و افزود: بسیج سازندگی در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده است و در تحقق اجرای اقتصاد مقاومتی هم می‌تواند نقش آفرینی کند.

آبیک:

حجت الاسلام موسوی با شاره در پیش رو بودن اعیاد شعبانیه و نامگذاری روز پاسدار و جانباز گفت: جان برکفان این نیروی مردمی در همه صحنه‌های کشور حضور دارند و از میهن دفاع می‌کنند.

آوج:

حجت الاسلام هاشمی، امام جمعه آوج با اشاره به مناسبت‌های هفته به تشکیل بسیج سازندگی در 17 اردیبهشت ماه اشاره کرد و گفت: بسیج ظرفیت بسیار خوبی در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی دارد که باید از آن بهره برد.

اقبالیه:

حجت الاسلام فاطمیان، امام جمعه شهر اقبالیه بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را در نقدینگی، فرسودگی تجهیزات و ورود بی رویه کالاهای خارجی ذکر و بر رفع آنها تاکید کرد.

خرمدشت:

حجت الاسلام موسوی بیالن کرد: سپاه پاسداران نهادی برآمده از انقلاب است که در طول جنگ تحمیلی و پشتیبانی از نظام در عرصه‌های مختلف همواره پیشتاز بوده است.

الوند:

حجت الاسلام مصائبی، با اشاره به 23 اردیبهشت سالروز لغو قانون کاپیتولاسیون در کشور ابراز کرد: این قانون خفت بار آمریکایی‌ها علیه ایران با مخالفت به موقع امام راحل لغو شد.

الموت:


حجت الاسلام نوری، خطیب جمعه نمازجمعه الموت با اشاره به روز جهانی بیماری‌های خاص تاکید کرد: خیرین در این خصوص کمک و مسئولین هم برنامه ریزی کنند تا بخشی از آلام این بیماران حل شود.

ضیاءآباد:

حجت الاسلام جعفری با تجلیل از جانفشانی‌های پاسداران عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران نیازمند پاسداری و حفاظت است چراکه این انقلاب گرانقدر مورد تهدید و کینه دشمنان اسلام است.

ارداق:

حجت الاسلام قجر از مبعث رسول گرامی اسلام به عنوان نقطه آغاز مبارزه با جهل و گمراهی یاد کرد که این رسالت با ظهور حضرت حجت(عج) کامل می‌شود.

دانسفهان:

حجت الاسلام انصاری با اشاره به 18 اردیبهشت سالروز آزادسازی هویزه در سال 61 تصریح کرد: این آزادسازی در دفاع مقدس جریانی تاریخ ساز است که با شهادت تعدادی از دانشجویات پیرو خط امام این شهر رقم خورد.

خاکعلی:

حجت الاسلام بیگدلو گفت: وظیفه داریم با کمک گرفتن از فلسفه بعث راه و رسم خاتم پیامبران که کاملترین دین است را گسترش دهیم.

سگزآباد:

حجت الاسلام آقاحسینی با انتقاد از ورود کالاهای خارجی و قاچاق به کشور خواستار اقدام عملی در مفاسد برای رفع مشکلات اقتصادی کشور شد.

محمدیه:

حجت الاسلام موسوی موینی با انتقاد از وضعیت بد حجاب در جامعه بیان کرد: باید با رعایت چارچوب‌ها مانع سوءاستفاده دشمنان شویم.

اسفرورین:

حجت الاسلام زارعی خواستار ساماندهی فضای مجازی شد و اعلام کرد: نباید اجازه داده شود که در فضای مجازی به ارزش‌های اصیل اسلامی و ایرانی لطمه وارد شود.

شال:

حجت الاسلام موسوی شالی اجرای طرح موفق امنیت اخلاقی را نیازمند عزم همگانی دانست و گفت: باید با رعایت موازین اسلامی و قانونی مانع توطئه دشمنان شویم.

محمودآباد:


حجت الاسلام سماواتی با تبریک فرارسیدن روز پاسدار همزمان با سوم شعبان گفت: اگر سپاه پاسداران در مقاطع مختلف انقلاب نبود بسیاری از پیروزیها به وقوع نمی‌پیوست.

آبگرم: 

این خطیب جمعه فرصت رجب و شعبان را فرصتی مناسب برای آماده شدن ماه رمضان دانست و از عموم مردم مومن خواست از این فرصت‌ها استفاده کنند.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان