۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین محدودسازی ایران در خلیج فارس غلط اضافی است
کد خبر: ۱۷۸۹۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۸ ساعت: ۱۱:۵۷ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه آبیک در واکنش به طرح کنگره آمریکا :

محدودسازی ایران در خلیج فارس غلط اضافی است

حجت الاسلام موسوی : طرحی که به کنگره آمریکا داده شده مبنی بر اینکه ایران نباید در خلیج فارس اقدامات نظامی کنند، گفت: بعضی ها غلط اضافی میکنند، خلیج فارس خانه و محل حضور ملت ایران است و این خلیج متعلق به ملت ایران است

 محدودسازی  ایران  در خلیج فارس غلط اضافی است

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام سیدابوتراب موسوی امام جمعه آبیک در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان آبیک با اشاره به نامه آقای ظریف به سازمان ملل، گفت: آمریکا شیطان است و تمامی افرادی که در سازمان ملل نشسته اند بنا به فرمایشات امام آنها همه بازیچه و دست نشان دهنده شیطان بزرگ هستند و این نامه ها کار به جایی نخواهد برد‌.
این مسئول در ادامه افزودماهرگز ننگ نوکری آمریکا را برای گشایش اقتصادی نمی پذیریم و اقتصاد مقاومتی برای این موضوع است.
وی با اشاره به طرحی که به کنگره آمریکا داده شده مبنی بر اینکه ایران نباید در خلیج فارس اقدامات نظامی کنند، گفت: بعضی ها غلط اضافی میکنند، خلیج فارس خانه و محل حضور ملت ایران است و این خلیج متعلق به ملت ایران است، ما باید بگوییم که چرا آمریکا با این همه فاصله می آید و در خلیج فارس مانور سیاسی برگزار می کند.
امام جمعه آبیک اضافه کرد: بعد از برجام آمریکا جسورتر شده است، میگوید روز برجام روز تغییر رفتار ایران با آمریکا است، یعنی  اینکه باید شاه دوباره برگردد.
دولت باید حرفش با عملش یکی باشد
خطیب نماز جمعه آبیک با اشاره به سخنان رئیس جمهور در جوار مقام معظم رهبریگفت: رئیس جمهور مگرنگفتندتمامی مشکلات امروز ناشی از آمریکاست.
اگر دولت یازدهم کوتاه نمی آمد، آمریکا خودش را جمع می کرد، دولت یازدهم هم در سیاست خارجی و هم در سیاست داخلی موفق عمل نکرده است.
وی یادآور شددولت در خصوص اقتصاد مقاومتی هیچ کاری نکرده است و همین زمان در تهران تعداد فروشگاه لوازم آرایش ۸۵۰ هزار واحد و کتابفروشی کمتر از ۱۵۰ هزار واحد است.
موسوی با تأکید بر واقعه کاپیتالاسیونگفت: صحیفه نور در دست همه است؛ مسئولین صحیفه نور را بخوانند و به آن عمل کنند، امام راحل فرمودند: تمامی مشکلات ما از آمریکا است، اگر آمریکا از اسرائیل پشتیبانی نمیکرد نمیتوانستند فلسطین را اشغال کنند، این همه کشتار در کشورهای اسلامی به دست آمریکا است.
وی اضافه کرد: تحمیل کاپیتالاسیون، از بزرگترین ظلم آمریکا به ملت ایران بود که با حضور به موقع روحانیون و ملت ایران این لایحه از بین رفت، در این قانون اگر یک ایرانی سگ آمریکایی را با ماشین زیر بگیرد باید توبیخ شود اما اگر یک آشپز آمریکایی یکی از شخصیت های بزرگ ایران را بکشد دولت ایران نمیتواند از وی بازخواست کند.
امام جمعه شهر آبیک با تبریک ولادت سه خورشید تابناک آسمان ولایت و روز پاسدار بیان داشت: مقابله با توطئه تجزیه طلبی در مناطق کردنشین و جلوگیری از سقوط سنندج، برقراری امنیت در سنندج و آذربایجان، مقابله با توطئه های دشمن و فتنه های خلق مسلمان در تبریز و خلق مسلمان در خوزستان، خنثی سازی گروهک فرقانهمگیاز اقدامات سپاه پاسداران است.
وی افزود: کشف و انهدام حزب توده و منافقین، خنثی سازی توطئه بنی صدر، حضور در ۸ سال دفاع مقدس، جزب و سازماندهی نیروهای مسلح برای حفظ آرمانهای انقلاب، برقراری امنیت هوایی و مقابله با هواپیماربایی، محافظت از شخصیتهای نظام، مشارکت در بازسازی کشور، حضور در جبهه های علمی، خنثی کردن فتنه ۸۸کشور پاره ای از اقدامات دیگرسپاه پاسداران در این دوران بوده است.
موسوی با اشاره به سخنان حضرت آیت اله خامنه ای پیرامون مبعث تصریح کرد: مبعث یعنی جهل زدایی، جاهلیت امروز بسیار خطرناک تر از جهالت گذشته است؛ امروزدشمن با انسانهای پاک مبارزه می کند، علم را در اختیار خودش قرار میدهد و با کمک علم خود را دانا نشان میدهد.
خطیب جمعه آبیک با اشاره به اینکه پیامبر برای اخلاق مبعوث شده استگفت: غیرت، شجاعت، توجه به حق الناس، امانت داری، شکر، قناعت که جزئی از سبک زندگی اسلامی است و گنجی است که هیچگاه به اتمام نمی رسد و سایر اخلاق اسلامی که باید در اولویت مسلمین قرار بگیرد.
خطیب نماز جمعه آبیک با اشاره به سالروز تشکیل بسیج سازندگی، اظهار داشت: بسیج در همه میادین به خوبی ظاهر شده است و خداوند به آنها خیر دهد.
وی با بیان معانی سوره انعام، خاطرنشان ساخت: خداوند در این سوره به پیامبر اسلام(ص) خطاب فرمودند: مومنانی که برای کسب علم به سمت تو می آیند سلام من را برسان. سلام یکی از اسمای خداوند است و این نشان دهنده جایگاه رفیع علم آموزی است.
امام جمعه آبیک اضافه کرد: تا سلام نباشد هیچگاه رحمت خداوند بر بنده اش نازل نخواهد شد،اگر مسلمانان بر اثر چیرگی جهل به عقل مرتکب گناهی شونداگر توبه کنند خداوند بر آنها سلام و باران رحمت را بر سر توبه کنندگان نازل می کند.
 موسوی در پایان با دعوت مردم به تقوا و عمل صالح، عنوان کرد: دولت باید با بصیرت بیشتر در میادین حاضر شود و با اقتدار خودجلوی جولان شیطان برزگ را بگیرد.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان