۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین امام جمعه یزد; مسائل اقتصادمقاومتی به تنش‌های سیاسی آلوده نشود
کد خبر: ۱۷۸۶۵۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه یزد; مسائل اقتصادمقاومتی به تنش‌های سیاسی آلوده نشود

امام جمعه یزد با اشاره به ضرورت تبیین اهداف مختلف اقتصاد مقاومتی بین اقشار مختلف جامعه گفت: مسئولان دولتی، از ظرفیت بسیج سازندگی برای تحقق اهداف اقتصادمقاومتی استفاده کنند.

امام جمعه یزد; مسائل اقتصادمقاومتی به تنش‌های سیاسی آلوده نشود

امام جمعه یزد با اشاره به ضرورت تبیین اهداف مختلف اقتصاد مقاومتی بین اقشار مختلف جامعه گفت: مسئولان دولتی، از ظرفیت بسیج سازندگی برای تحقق اهداف اقتصادمقاومتی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار صبح قزوین ( صبح قزوین ) منطقه یزد، "آیت‌الله محمدرضا ناصری" 17 اردیبهشت ماه در خطبه‌های نماز جمعه یزد با اشاره به ضرورت تبیعت از ولایت فقیه در راستای ارتقای دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: حراست از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف از جمله مهم‌ترین رسالت مسئولان و دست اندرکاران نظام است.

وی توسعه بیش از پیش کشور را مستلزم نوآوری و رشد عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی و فرهنگی دانست و بیان کرد: احساس مسئولیت در قبال آینده نظام و ارزش‌های انقلاب، از جمله مهم‌ترین ویژگی جامعه اسلامی است.

ناصری با اشاره به نقش بسیج در راستای جذب مشارکت عمومی به منظور ارتقای دستاوردهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: مسئولان و دست اندرکاران اجرایی دولت، از ظرفیت بسیج سازندگی در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی استفاده‌ کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تدوین برنامه‎های کاربردی با هدف استفاده از ظرفیت‌های علمی و انسانی بومی را از جمله ضرورت‌های راهبردی نظام اسلامی ایران عنوان کرد و ادامه داد: تبیین اهداف اقتصاد مقاومتی بین اقشار مختلف جامعه نقش مهمی در پیشبرد بیش از پیش اهداف نظام ایفا می‌کند.

امام جمعه یزد با تأکید بر ضرورت ارتقای کیفیت محصولات تولید داخل خاطرنشان کرد: توجه ویژه به بحث بازاریابی گسترده از دیگر اقدامات موثر در راستای توسعه اقتصادی است.

وی همبستگی، اتحاد و مشارکت عمومی را از جمله مهم‌ترین عوامل تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی دانست و تاکید کرد: مسئولان و دست اندکاران نظام اسلامی نباید اقتصاد مقاومتی را به تنش‌های سیاسی آلوده‌ کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به ضرورت معرفی ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی گفت: متأسفانه مسئولان فرهنگی و اجرایی کشور، نتوانستند اهداف انقلاب اسلامی را به طور کامل و صحیح به مردم دنیا منتقل کنند.

وی مقابله در برابر توطئه‌های فرهنگی استکبار جهانی را از دیگر ضرورت های عصر امروز دانست و تاکید کرد: تلاش برای تربیت دینی فرزندان و استفاده از ظرفیت شبکه‌های مجازی در راستای ترویج فرهنگ انقلابی و دینی ضروری است.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان