۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ۱ دی/ میر حسین موسوی از ریاست فرهنگستان هنر برکنار شد
کد خبر: ۱۷۸۴۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

روز شمار هشت ماه نبرد مقدس

۱ دی/ میر حسین موسوی از ریاست فرهنگستان هنر برکنار شد

اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه خود، میر حسین موسوی را از ریاست فرهنگستان هنر برکنار و علی معلم دامغانی را جایگزین وی کردند."

۱ دی/ میر حسین موسوی از ریاست فرهنگستان هنر برکنار شد

به گزارش صبح قزوین ،رجانیوز:" در پی اهانت های صورت گرفته  در مراسم تشییع آیت الله منتظری از سوی جمعی از فرصت طلبان و همچنین تخریب اموال عمومی،مردم قم برای دومین روز با تجمع در برابر بیت امام راحل خواستار برخورد قانونی با مسبین حوادث اخیر در این شهر شدند.
معترضین سپس در برابر بیت یوسف صانعی تجمع کرده و باشعارهایی همچون"شهر مقدس قم،جای منافقین نیست" .
خواستار برخورد با وی به علت حاشیه سازی ها و حمایت وی از اراذل و اوباش شده و با امضای طوماری خطاب به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، اعلام عدم صلاحیت مرجعیت صانعی از سوی جامعه مدرسین را مطالبه نمودند".

آیت الله نوری همدانی در دیدار جمعی از اعضای نیروی دریایی سپاه، ضمن محکوم کردن شعارهای ساختار شکنانه سر داه شده توسط برخی افراد در مراسم تشییع پیکر آیت الله منتظری گفت:" سکوت در برابر این شعارهای ساختار شکنانه  جایز نیست".
ایشان  همچنین با اشاره به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای یاد آور شد: "برخی دلشان می خواهد نظام اسلامی و ولایی ما را به هم بزنند، به همین جهت تمام حملات را به سمت ولایت فقیه نشانه گرفته اند.
اگر ولایت کنار برود، تسلط استکبار بر کشور آسان خواهد شد.

وی از شعارهای انحرافی روز جهانی قدس نیز انتقاد کرد و گفت: " شعار جمهوری ایرانی، دهن کجی به اسلام و آرمان های امام راحل است.
شعار نه غزه نه لبنان که روز جهانی قدس توسط برخی افراد سر داده شد، نوعی دهن کجی به تمام آرمان ها حرکات و شعارهای اصیل انقلاب اسلامی است که ما نباید در برابر آن بنشیم و تنها تماشاگر باشیم.
دین مبین اسلام تماشاگر بودن، بی تفاوتی و سکوت در برابر منکرات را قبول ندارد.
"

پایگاه اطلاع رسانی دولت: محمود احمدی نژاد در اجتماع با شکوه  مردم استان فارس در ورزشگاه حافظیه شهر شیراز، گفت:" بر فرض که عکس امام را پاره کردید، با دل های پر عشق مردم به امام چه می کنید؟"

فارس:" اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه خود، میر حسین موسوی را از ریاست فرهنگستان هنر برکنار و علی معلم دامغانی را جایگزین وی کردند.
" انتهای پیام/7007/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان