۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین حل مشکلات نظام رتبه بندی معلمان در اولویت کاری ماست
کد خبر: ۱۷۸۰۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۶ ساعت: ۰:۳۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

حل مشکلات نظام رتبه بندی معلمان در اولویت کاری ماست

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: همه تلاش خود را در خصوص پیگیری سریع به مشکلات معیشتی و سایر مشکلات فرهنگیان و بازنشستگان فرهنگی همچون مشکلات مربوط به نظام رتبه بندی معلمان خواهم کرد.

حل مشکلات نظام رتبه بندی معلمان در اولویت کاری ماست
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، داود محمدی، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی شب گذشته(15 اردیبهشت ماه) در همایش بزرگداشت مقام معلم که در دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد، با تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید مبعث اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلامی که بزرگ‌ترین معلم تاریخ آفرینش هستند، به منظور تبیین مکارم اخلاقی برانگیخته شدند.
قدردانی از جامعه فرهنگیان باید در اقدامات عملی نشان داده شود
وی افزود: نامگذاری سالروز شهادت علامه متفکر و دانشمند بی‌بدیل، استاد شهید مطهری به عنوان روز معلم، اقدام بسیار ارزشمندی است و این موضوع حاکی از جایگاه رفیع معلمان و مسئولیت خطیری است که آنها بر دوش دارند.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فرهنگیان در عرصه انتخابات حضور چشمگیر و اثربخشی داشتند و به عنوان یکی از گروه‌های مرجع، در پرشور شدن انتخابات و دعوت مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای نقش اساسی داشتند که موجب سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین المللی شد و پیوستگی مردم با ولایت، امامت و نظام به اثبات رسید.
وی عنوان کرد: قدردانی از معلمان نه فقط در گفتار بلکه باید در اقدامات عملی و در راستای بها دادن به جامعه فهیم فرهنگی باشد که از اثرگذارترین عضو کشور هستند و در بعضی موارد نیز مورد کم محبتی قرار گرفتند.
محمدی تصریح کرد: به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی همه تلاش خود را در خصوص پیگیری سریع به مشکلات معیشتی فرهنگیان و همچنین سایر مشکلات فرهنگیان و بازنشستگان فرهنگی همچون مشکلات مربوط به نظام رتبه بندی معلمان خواهم کرد.

فعالیت 4350 فرهنگی در ناحیه یک قزوین
در ادامه شمس اله غلامی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین اظهار کرد: بیش از یک میلیون فرهنگی در کشور فعالیت دارند که مدیریت 105 هزار کلاس درس را برعهده دارند.
وی افزود: یکی از رسالت‌های اصلی آموزش و پرورش، انتقال فرهنگ از گذشته به آینده است و معلمان در سنگر تعلیم و تربیت با وجدان بیدار و آگاه به درستی انجام وظیفه می‌کنند.
غلامی، آموزش و پرورش را نقطه عطف تغییر و تحول عنوان کرد و گفت: تحقق این امر نیاز به عزم ملی دارد که همانطور که تاکنون در جامعه بزرگ فرهنگیان مشاهده کرده‌ایم و بر اساس نظر سنجی‌ها، معلمان از قابل اعتمادترین اقشار جامعه در کشور هستند.
وی در پایان با اشاره به آمار فرهنگیان ناحیه یک استان تصریح کرد: بیش از 4 هزار و 350 فرهنگی در ناحیه یک قزوین مشغول فعالیت هستند که حاصل تلاش و کیفیت مطلوب فعالیت‌ها و برنامه‌ها موجب شده تا ناحیه یک در بحث ارزیابی‌، رتبه‌های مطلوبی را در سطح استان به خود اختصاص دهند.
انتهای پیام/7003


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان