۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین آیا پاسخ کوچک‌زاده به هاشمی و عراقچی در شان یک نماینده است؟
کد خبر: ۱۷۷۸۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۵ ساعت: ۱۶:۱۳ ↗ لینک کوتاه

چه اتفاقی افتاده؟

آیا پاسخ کوچک‌زاده به هاشمی و عراقچی در شان یک نماینده است؟

هر شخصی مختار است درباره موضوعات مختلف نظرات خود را بیان کند. اما آیا این گونه نظرات در شأن یک سیاستمدار و نماینده مجلس و قابل دفاع است؟

آیا پاسخ کوچک‌زاده به هاشمی و عراقچی در شان یک نماینده است؟
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین  ،رفتارهای مهدی کوچک زاده در روزهای آخر حضور وی در مجلس غیر قابل پیش بینی تر از قبل شده است.

این نماینده مجلس نهم در صفحه اینستاگرامش با درج این اظهارنظر از هاشمی که ""حالا که مملکت را از دست احمدی‌نژاد نجات دادم، می‌توانم راحت بمیرم". نوشته است: "چه خوب!!!" 

این دومین جنجال کوچک زاده در فضای مجازی در چند روز گذشته است. 9 روز قبل از آن، او زیر عکسی که سید عباس عراقچی از نوه خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده بود نوشت: "شهدای حرم هم فرزندان زیبایی دارند، بسیار دوست داشتنی تر از فرزندان بزرگ شده با دلارهای وزارت خارجه!" او سپس در زیر همین پست عراقچی به بحث و جدل با کاربران فضای مجازی پرداخت.

در حالی که این تردید وجود داشت که این کامنت ها متعلق به شخص دیگری باشد که صرفا از نام کوچک زاده استفاده کرده، کوچک زاده خود صحت این کامنت ها را نیز تایید کرد. او گفت "معتقدم سوءاستفاده از مسائل مقدس و معصوم توسط سیاسیون کار صحیحی نیست و من از آن منزجر هستم که یکی از آنها اطفال است" اما توضیح نداد که آیا نوع ابراز نظر خود او قابل دفاع بود یا خیر.

هر شخصی مختار است درباره موضوعات مختلف نظرات خود را بیان کند. در این بین شاید نظرات غیرمتعارف از مردم عادی دور از انتظار نباشد اما آیا این گونه نظرات در شأن یک سیاستمدار و نماینده مجلس و قابل دفاع است؟

گفتنی است مهدی کوچک زاده در انتخابات مجلس دهم با وجود آنکه همفکران او حدود نیمی از سهمیه لیست اصولگرایان در تهران را در اختیار داشتند، جایی در این لیست پیدا نکرد؛ اما بر خلاف درخواست حداد عادل انصراف هم نداد و در نهایت با حدود 46 هزار رای در رتبه شصت و چهارم تهران قرار گرفت.

کوچک زاده در دوم آذر 94 و در حالی که 95 روز به انتخابات مجلس دهم باقی مانده بود، در اعتراض به ماجرای دفن سیب زمینی در استان فارس، از نمایندگی استعفا داد، اما استعفای او پیگیری نشد و او به عنوان نماینده تا کنون به کار خود ادامه داده است.

انتهای پیام/1404

منبع: صراط

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان