۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین شهردار آبیک پس از استیضاح برکنار شد
کد خبر: ۱۷۷۷۶۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۵ ساعت: ۱۳:۲۴ ↗ لینک کوتاه

سخنگوی شورای شهر آبیک:

شهردار آبیک پس از استیضاح برکنار شد

سخنگوی شورای شهر آبیک با بیان اینکه سومدیریت علت اصلی استیضاح شهردار بود، گفت: یوسف حاجی‌زاده به عنوان سرپرست جدید شهرداری آبیک معرفی شد.

شهردار آبیک پس از استیضاح برکنار شد

به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، موسی محمدی امروز اظهار کرد: شورای اسلامی شهر آبیک طبق ماده ۷۳ قانون شوراها نسبت به استیضاح و برکناری شهردار آبیک اقدام کرد.
وی در خصوص جلسه استیضاح شهردار آبیک افزود: در این جلسه ۹ عضو شورای اسلامی شهر آبیک حضور داشتند که استیضاح علیرضا امامقلیان شهردار آبیک با هفت رأی موافق، یک رأی مخالف و یک رأی ممتنع شوراها صورت گرفت.
سخنگوی شورای اسلامی شهر آبیک عملکرد ضعیف شهردار آبیک در مدیریت شهری را مهم‌ترین دلیل استیضاح دانست و افزود: تسریع در روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی و رفع برخی از ضعف‌های مشهود شهری به ویژه در حوزه خدمات و فضای سبز از دیگر دلایل استیضاح شهردار بوده است.
محمدی با بیان اینکه یوسف حاجی‌زاده به مدت سه ماه به عنوان سرپرست شهرداری آبیک انتخاب شده است، تصریح کرد: روند قانونی استیضاح شهردار آبیک به طور کامل طی شده است.
وی ادامه داد: با تغییر و تحول در حوزه مدیریت شهری شاهد تکمیل پروژه‌های بزرگ نیمه‌کاره و جبران برخی از کاستی‌های موجود در شهر خواهیم بود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر آبیک خاطرنشان کرد: شورای شهر آبیک در نخستین فرصت نسبت به معرفی شهردار جدید آبیک اقدام می‌کند.
محمدی گفت: از سوی شهردار آبیک پروژه‌های عمرانی خوبی در این شهر صورت گرفته است که از جمله آنها می‌توان به اجرای طرح نهضت آسفالت، بلوار کمربندی، بلوار شهرک فردوس، احداث دوربرگردان شرقی و آغاز عملیات پروژه‌های پارک بانوان، بعثت و مجتمع فرهنگی هنری شهرک فردوس اشاره کرد.
گفتنی است، شهردار آبیک نهم دی‌ماه سال ۹۲ به عنوان شهردار این شهر انتخاب و منصوب شده بود.
یوسف حاجی‌زاده سرپرست جدید شهرداری آبیک در بخش‌های مختلف شهرداری و شورای شهر خدمت کرده است و سابقه سرپرستی شهرداری را در کارنامه کاری خود دارد.
سرپرست جدید شهرداری آبیک با اجماع قطعی اعضای شورای اسلامی شهر انتخاب شده است.

انتهای پیام/2002

منبع: نگاه آبیک

دیدگاه ها

علی کریمی / ۰۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰

واقعا متاسفم شهردارتوانمندی نظیر امامقلیان برای رسیدن به منافع شخصی برکنارمیشود.
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان