۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین سفر رئیس جمعیت هلال احمر کشور به استان
کد خبر: ۱۷۷۶۱۵ نویسنده: حمید ره انجام تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۵ ساعت: ۱۰:۲۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین اعلام کرد:

سفر رئیس جمعیت هلال احمر کشور به استان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر قزوین گفت: رئیس جمعیت هلال احمر کشور در سفر یک روزه ضمن ديدار با استاندار و حضور در جمعيت هلال احمر استان، مسائل و مشكلات استان را بررسي خواهد كرد.

سفر رئیس جمعیت هلال احمر کشور به استان
حمید ره انجام، مدیر عامل جمعیت هلال احمر قزوین در گفت‌و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  با اشاره به نامگذاری هفته گرامیداشت هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ اظهار کرد: از تاریخ 18 تا 24 اردیبهشت ماه هفته هلال‌احمر نامگذاری شده که برنامه‌های مختلفی در این هفته برگزار خواهد شد.
وی گفت: شعار امسال هفته هلال احمر "بنی‌آدم اعضای یک پیکرند" نامگذاری شده است.
این مسئول با اشاره به برگزاری برنامه‌های متعدد در هفته هلال احمر، اعلام کرد: بیش از 30 برنامه متعدد در این هفته درنظر گرفته شده است که در سطح استان و شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.
ره انجام با اشاره به سفر رئیس جمعیت هلال احمر کشور به استان قزوین ابراز کرد: دكتر سيد امير حسين ضيائي روز جمعه 17 اردیبهشت ماه سال جاری به قزوین سفر خواهد کرد که در این سفر یک روزه ضمن ديدار با استاندار و حضور در جمعيت هلال احمر استان، مسائل و مشكلات استان را بررسي خواهد كرد.
وی عنوان کرد: اولین روز از هفته هلال احمر با عنوان" جوانی به رنگ مهربانی" با افتتاح کانون معلولین کم توان ذهنی و دیدار اعضا جمعیت هلال احمر با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان‌ها آغاز می‌شود.

پایگاه امدادی آوج در هفته هلال احمر افتتاح می شود

مدیر عامل جمعیت هلال احمر قزوین در ادامه اضافه کرد: دومین روز از هفته هلال احمر با عنوان " همراهان مهربانی" با افتتاح پایگاه امدادی آوج، افتتاح کتابخانه شهدای هلال، افتتاح خانه‌های هلال دهستان‌های رجایی دشت و نیکویه، کلنگ زنی پایگاه امدای دانسفهان و تقدیر از فعالان طرح‌های نوروزی همراه است.
وی عنوان سومین روز از این هفته را " حلقه اتصال مهربانی" اعلام کرد و گفت: در این روز مسابقات متعددی برای اعضا و نشست صمیمی اعضا با مدیر عامل جمعیت هلال احمر برگزار می‌شود.
ره انجام افزود: بازدید از خانه سالمندان و اجرای طرح نیابت و انتخابات مجمع دبیران در روز سه شنبه که با عنوان " آموزش دریچه‌ای به دنیای آرام" نامگذاری شده، برگزار می‌شود.
وی اعلام کرد: روز چهارشنبه با نام" ایثار برای کاهش آلام بشری" با تجلیل از تقدیر از ایثارگران جمعیت هلال احمر استان قزوین و همایش دانش آموزی و دانشجویی همراه است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین گفت: در روز 5 شنبه که با عنوان" امدادگران، پیشگامان مهربانی" اعزام کاروان‌های سلامت به روستاهای محروم، اهدا خون اعضا امدادگران و داوطلبان استان، جشنواره قصه گویی و غبار روبی مزار شهدا برگزار خواهد شد.
این مسئول در پایان گفت: روز جمعه با عنوان" مهر مشارکت" با انتخابات مجامع شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان