۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۹ هزار و ۷۴۱ نفر در پنجمین جشنواره نوجوان سالم شرکت کردند
کد خبر: ۱۷۷۳۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۴ ساعت: ۱۶:۱۵ ↗ لینک کوتاه

معاون تربیت بدنی و سلامت قزوین:

۹ هزار و ۷۴۱ نفر در پنجمین جشنواره نوجوان سالم شرکت کردند

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین گفت: پنجمين جشنواره دانش‌آموزي نوجوان سالم با حضور ۹ هزار و ۷۴۱ نفر در استان برگزار شد.

۹ هزار و ۷۴۱ نفر در پنجمین جشنواره نوجوان سالم شرکت کردند
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، عین اله صادقی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: پنجمين جشنواره دانش‌آموزي نوجوان سالم و سومين جشنواره ابتكارات و خلاقيت‌ها با حضور 9 هزار و 864 نفر در استان برگزار شد.
وی افزود: پنجمین جشنواره نوجوان سالم ویژه دانش‌آموزان و سومين جشنواره ابتكارات و خلاقيت‌ها ويژه فرهنگیان استان برگزار شد که مشاركت فعالی داشتند.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: از مجموع کل شرکت کنندگان، تعداد 9 هزار و 741 نفر در پنجمين جشنواره نوجوان سالم و 123 نفر نیز در سومين جشنواره ابتكارات و خلاقيت‌ها شرکت کردند.
صادقی تصریح کرد: جشنواره ابتكارات و خلاقيت‌ها در رشته‌های پاورپوینت، برنامه سالانه، طرح درس و بروشور و پمفلت در بین فرهنگیان استان برگزار شد.
وی ادامه داد: جشنواره دانش‌آموزي نوجوان سالم در رشته‌های انشاء و نقاشی ویژه دانش‌آموزان ابتدایی و رشته‌های نقاشی، طراحی، نقاشی ایرانی، گرافیک، کاریکاتور، روزنامه دیواری، عکس، مقاله، فیلم داستانی، فیلم مستند، شعر و نرم افزار چند رسانه‌ای ویژه دانش آموزان متوسطه برگزار شد.
این مسئول اضافه کرد: در جشنواره دانش‌آموزي نوجوان سالم، والدین و فرهنگیان استان نیز در رشته‌های مقاله و ایده پردازی شرکت نمودند.
معاون تربیت بدنی و سلامت استان در پایان بیان کرد: در مرحله استانی این جشنواره، نفرات برتر با ارزیابی گروه داوری انتخاب شدند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان