۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از تاج و مسئولان سازمان لیگ
کد خبر: ۱۷۶۷۰۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۳ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از تاج و مسئولان سازمان لیگ

بنیاد شهید وامور ایثارگران از زحمات مسئولان سازمان لیگ برای برگزار ی جام شهدا و نام گذاری هفته های مسابقاتی با نام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار وشهادت تقدیر کرد.

تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از تاج و مسئولان سازمان لیگ

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، این مراسم با حضور مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ، علی کاظمی دبیرکل سازمان لیگ، غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ، دکتر حمید صمیمی مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و دکتر اسلام کریمی مدیرکل ورزشی و اردوئی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دفتر رئیس سازمان لیگ برگزار شد.

در این مراسم دکتر حمید صمیمی مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران تهران بزرگ اظهار داشت: بنده به نمایندگی از سوی بنیاد شهید از شما عزیران و مسئولان سازمان لیگ برای این کار بزرگ فرهنگی که باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شده است تشکر و قدردانی میکنم  و ما همگی باید تلاش کنیم که این رفتار فرهنگی در بین جوانان ترویج پیدا کند و آن موقع است که باید به کارهای خود افتخار کنیم.
وی در ادامه افزود: بعد از هشت سال دفاع مقدس هنوز هم دفاع ادامه دارد مثلا شهدای عملیات ویژه در عراق و سوریه نشان می دهد که راه شهدا ادامه دارد و اعتقاد ما این است. مسیرهایی هستند که شهدای عزیز مشخص کرده اند و لازم است که جوانان امروز بتوانند با این فرهنگ کاملا ارتباط برقرار کنند. 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ افزود: یکی از بستر ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ورزش فوتبال است که در رده های مختلف حضور فیزیکی دارد و فوتبالیست ها با تاثیر از فرهنگ شهادت باید الگویی خوب برای جوانان کشور باشند.
وی گفت : یک فوتبالیست وقتی در مستطیل سبز قدم می زند باید بداند که دارد بر روی لاله ها قدم می زند. فوتبالیست ها باید شهیدان را الگوی خود قرا دهند چرا که یک فوتبالیست تأثیر زیادی بر جامعه و جوانان دارد و با این کار فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج داده و می توانند الگویی خوب برای جوانان این مرز و بوم باشند.
دکتر حمید صمیمی در پایان بیان کرد: از روزی که آقای تاج این مسئولیت را پذیرفته اند فرهنگ ایثار، شهادت و از خود گذشتگی در زمینه فوتبال رشد بسیار خوبی داشته است مثلا در بازی های مهم از 29 جانباز سرافراز ارتش جمهوری اسلامی، شهدای حرم و شهدای منا قدردانی می شود این کار خیلی بزرگ و مهمی است که نه تنها در کشور عزیزمان ایران بلکه در خارج از کشور هم تأثیر زیادی دارد و بنده به نوبه خود و از طرف ریاست بنیاد شهید وامور ایثارگران از آقای تاج رئیس و مسئولان سازمان لیگ فوتبال قدردانی می کنم و امیدواریم همیشه سلامت و در راه ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری پیش قدم و بانی باشند.
دکتر اسلام کریمی مدیر کل ورزشی و اردوئی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه این دیدار افزود: در ابتدا باید از آقای تاج و مسئولان سازمان لیگ تشکر کنم که در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همیشه پیش قدم بوده اند. متأسفانه مسائل فرهنگی در پشت مسائل اقتصادی و اجتماعی کمرنگ شده ولی سازمان لیگ در ترویج این فرهنگ همیشه پیش قدم بوده و به صورت کشوری و سراسری این مراسم ها برگزار و اجرا می شود این کار ارزشمند به گونه ای رشد کرده است که در مسابقات مختلف مراسم گرامیداشت شهدا برگزار می شود و بازیکنان، کادر فنی و مسئولان باشگاه ها به دیدار خانواده شهدا می روند این کارها قبلا در این سطح و گستردگی در هیچ جایی نبوده و سازمان لیگ برای اولین بار این کار بزرگ و ارزشمند را در تمام کشور انجام می دهد.
وی در ادامه افزود: منشأ این حرکت بزرگ و ارزشمند فرهنگی، از سازمان لیگ فوتبال شروع شد و مردم می بینند و این در جامعه تأثیرگذار است مثلا مهدی طارمی هر گل خود را به یک شهید بزرگوار هدیه می کند این کار بسیار خوبی است و باید ادامه داشته و الگو بشود و باید از سازمان لیگ و صدا وسیما هم تشکر کنیم که کمک بسیار بزرگی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کرده اند.
دکتر کریمی در پایان افزود: خود به شخصه خدمت مقام معظم رهبری رسیدم و عرض کردم که با  کمک سازمان لیگ جام شهدا را برگزار می کنیم که حضرت آقا فرمودند این بسیار کار بزرگ و ارزشمندی است و باید ادامه داشته باشد و این کارها هست که همیشه می ماند.
البته باید گفت که این کار ارزشمند با کمک و همکاری سازمان لیگ میسر شد و این راه باید ادامه داشته باشد همین مسیر است که درست است و روح شهدا در این کارهای ارزشمند حاضر است.  
همچنین در پایان این دیدار از مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ، علی کاظمی دبیرکل سازمان لیگ، غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ به پاس زحماتی که برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته اند با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

انتهای پیام/آ

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان