۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین اهداف سه گانه دانشگاه پیام نور در سال ۹۵
کد خبر: ۱۷۶۲۴۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۳ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

اهداف سه گانه دانشگاه پیام نور در سال ۹۵

قائم مقام رییس دانشگاه پیام نور در مراسم تجلیل از اساتید برجسته دانشگاه پیام نور استان کرمان تاکید کرد: در سال جاری ارتقاء کیفبت،ماموریت گرایی و کار آفرینی سه هدف دانشگاه پیام نور هستند.

اهداف سه گانه دانشگاه پیام نور در سال ۹۵

قائم مقام رییس دانشگاه پیام نور در مراسم تجلیل از اساتید برجسته دانشگاه پیام نور استان کرمان تاکید کرد: در سال جاری ارتقاء کیفبت،ماموریت گرایی و کار آفرینی سه هدف دانشگاه پیام نور هستند.

به گزارش سرویس دانشگاهی صبح قزوین ، دکتر اکبری قائم مقام رئیس دانشگاه پیام نور در مراسم تجلیل از اساتید برجسته دانشگاه پیام نور استان کرمان ضمن تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری گفت: شهید مطهری استاد اخلاق، علم و اندیشه است

وی با اشاره به پیشرفت کشور در عرصه های مختلف گفت: امروز در بعد علم، دانش و فناوری در کشور شاهد پیشرفتهای مهمی هستیم که مقام معظم رهبری به آن افتخار میکنند.

دکتر اکبری با اشاره به هزینه اختصاص یافته به امر پژوهش گفت: در برنامه ششم توسعه 4 درصد از GNP به امر پژوهش اختصاص پیدا میکند و اساتید با استفاده از ظرفیتهای علمی پیشرفتهای قابل توجهی خواهند داشت .

قائم مقام رییس دانشگاه پیام نور با تقدیر از دولت در تصویب برجام خاطر نشان کرد: در تصویب و اجرای برجام رییس جمهور و وزیر امور خارجه زحمات زیادی را متحمل شدند و توانستند مجددا اسم ایران اسلامی را در دنیا سربلند نمایند.

وی افزود: امروز و پس از برجام بحث دیپلماسی علمی در دانشگاه ها فعال و دانشگاه پیام نور بحث دیپلماسی علمی را دنبال میکند و مرکز علمی امور بین الملل پیام نور به شدت در زمینه دیپلماسی علمی فعال شده است.

دکتر اکبری با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است، دانشگاه پیام نور سه هدف، ارتقاء کیفیت،ماموریت گرایی و کار آفرینی را دنبال میکند و در این زمینه شورای راهبردی و کار گروه های اقتصاد مقاومتی در دانشگاه پیام نور فعال شده است و آرزو مندیم دانشگاهی با نشاط و با انگیزه و پیشرفته داشته باشبم

وی با اشاره به توسعه رشته ها در زمینه تحصیلات تکمیلی گفت به دنبال رشته های تقاضا محور هستیم و در این زمینه گام برمیداریم و امیدواریم برای دانشگاه پیام نور آینده مهمی را رقم بزنیم.

همچنین در ابتدای این مراسم دکتر حسین رشیدی نژاد رییس دانشگاه پیام نور استان کرمان ضمن تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری گفت: اساتید و معلمان به حق وارثان انبیا هستند

دکتر رشیدی نژاد با اشاره به پیشرفتهای دانشگاه پیام نور استان کرمان در زمینه کار آفرینی گفت: کلینیک مشاوره و کار آفرینی در ستاد استان و 6 مرکز پیام نور استان کرمان فعال شده است که به حول و قوه الهی در سال جاری با تلاش بیشتر در تقویت این مراکز برای سرویس دهی به دانشجویان عزیز حرکت خواهیم کرد.

وی با اشاره به راه اندازی شرکتهای دانش بنیان خاطر نشان کرد: 17 شرکت در مرکز رشد علم و فناوری دانشگاه پیام نور استان کرمان راه اندازی شده است که تا کنون از این تعداد 2 شرکت، به شرکت دانش بنیان تبدیل شده است.

ریبس دانشگاه پیام نور استان کرمان گفت: در حال حاضر 30 رشته کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه پیام نور استان دایر می باشد و 13 رشته نیز در دست بررسی داریم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، در این مراسم از 10 استاد برجسته و پیشکسوت دانشگاه پیام نور استان کرمان تجلیل شدو در پایان دکتر اکبری قائم مقام رییس دانشگاه پیام نور به سوالات اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه های پیام نور استان کرمان پاسخ داد.

در اختتامیه مراسم جلسه هم اندیشی اساتید با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای صباحی نماینده محترم ولی فقیه در دانشگاهای استان و امام جمعه موقت محترم کرمان برگزار گردید.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان