۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین یادمان شهدای گمنام در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد
کد خبر: ۱۷۶۰۲۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۲ ساعت: ۱۷:۲۵ ↗ لینک کوتاه

شهردار محمود آباد نمونه:

یادمان شهدای گمنام در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار محمود آباد نمونه همزمان با بازدید استاندار از یادمان نیمه تمام این شهر، اعلام کرد: یادمان شهدای گمنام در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

یادمان شهدای گمنام در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، همزمان با آغاز هفته بسیج سازندگی، استاندار قزوین با حضور در گلزار شهدای گمنام شهر محمود آباد نمونه، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
یادمان گلزار شهدای شهر محمود آباد، با 160 میلیون تومان اعتبار و 50 درصد پیشرفت فیزیکی درحال ساخت می‌باشد.
این پروژه که از سوی شهرداری محمود آباد به جهاد سازندگی واگذار شده، تنها بخش زیارتی این منطقه محسوب می‌شود.
شهرام احمدپور، شهردار محمود آباد، درباره این پروژه گفت: المان یادبود این دو شهید که در 13 اسفند سال 93 در این محل تدفین شدند، با هزینه اولیه 160 میلیون تومان آغاز شده و امیدواریم تا هفته دولت یا هفته دفاع مقدس پروژه به بهره برداری برسد.
وی یادآور شد: با تعامل خوبی که میان شهرداری محمودآباد و بسیج سازندگی صورت گرفت، پروژه ساخت المان شهدای گمنام به این بخش از سپاه پاسداران محول شد و از زمان واگذاری پروژه تاکنون، پیشرفت آن بسیار محسوس بوده است.
احمدپور همچنین درباره اجرایی ساختن شعار سال، ابراز کرد: شهرداری محمود آباد در بحث پروژه های عمرانی، سعی کرده پروژه‌هایی را در اولویت قرار دهد که بیشتر در خدمت و رفاه مردم است و همچنین تمام تلاش این شهرداری جلوگیری از اسراف و هزینه‌های غیر مترقبه‌ای است که بر شهرداری‌ها تحمیل می‌شود.
لازم به یادآوری است در بازدید از این یادمان، سردار شاهرخی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین؛ حبیبی، معاون عمرانی استاندار قزوین؛ موسوی، فرماندار قزوین و جمعی از مسئولان استانی و شهر محمود آباد نمونه حضور داشتند.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان