۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین خراسان‌شمالی در اجرای پروژه‌های سفر دولت تدبیر و امید پیشتاز بوده است
کد خبر: ۱۷۶۰۰۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

خراسان‌شمالی در اجرای پروژه‌های سفر دولت تدبیر و امید پیشتاز بوده است

نماینده نهاد ریاست جمهوری در پی گیری مصوبات سفر گفت: خراسان‌شمالی در اجرای پروژه‌های سفر دولت تدبیر و امید پیشتاز بوده است.

خراسان‌شمالی در اجرای پروژه‌های سفر دولت تدبیر و امید پیشتاز بوده است

نماینده نهاد ریاست جمهوری در پی گیری مصوبات سفر گفت: خراسان‌شمالی در اجرای پروژه‌های سفر دولت تدبیر و امید پیشتاز بوده است.

به گزارش خبرنگار صبح قزوین ( صبح قزوین )، منطقه خراسان‌شمالی، سیف الله شاهمرادی در جلسه ستاد پی گیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان افزود: بر اساس گزارش‌های واصله و ارزیابی‌های انجام شده باید اذعان داشت که به رغم کمبود بودجه و اعتبارات و مرزی بودن این استان، بیشتر پروژه‌های سفر تصویب شده در این استان از پیشرفت فیزیکی و کیفیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: به رغم وجود مطالبات فراوان، بسیاری از پروژه‌ها به زودی به پایان می‌رسد.

گفتنی است در این جلسه مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه ساخت بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان یکی از پروژه‌های مصوب شده در سفر دولت تدبیر و امید بوده است، گفت: 65 میلیارد تومان برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شده است که تاکنون 24 میلیارد و 500 میلیون تومان اختصاص یافته است.

مشتری افزود: از سوی دیگر مطالبه پیمانکاران یکی از مشکلات اساسی در اجرای این پروژه است که آن‌ها را برای انجام پروژه تحت فشار قرار داده است.

وی ادامه داد: تکمیل بیمارستان شیروان یکی دیگر از پروژه ها بوده که 3.5 میلیارد تومان برای اجرای آن اختصاص یافته است.

وی ساخت راه‌های روستایی را از دیگر مصوبات سفر دولت در این استان بیان کرد و ادامه داد: 80 کیلومتر راه روستایی فاقد آسفالت بوده که آسفالت آن انجام شده است و آسفالت 132 کیلومتر دیگر نیز در حال اجراست.

به گفته وی 176 کیلومتر راه روستایی نیز آماده آسفالت است که هنوز انجام نشده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری نیز اظهار کرد: تکمیل تصفیه خانه اسفراین به مبلغ 9 میلیارد تومان مصوب شده بود که از این مقدار 5.5 درصد اختصاص یافته است.

ابراهیم علوی تصریح کرد: این پروژه دارای 90 درصد پیشرفت فیزیکی است و کمبود نقدینگی موجب شده تا به بهره برداری نرسد.

وی تاکید کرد: آبرسانی به شهر آشخانه از دیگر پروژه‌های مصوب شده در سفر دولت یازدهم بوده است که باید دو میلیارد تومان اختصاص می‌یافت اما تاکنون هیچ رقمی اختصاص نیافته است و این پروژه هم اکنون 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان