۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین همايش بزرگداشت روز حمل و نقل ۲۶ آذر برگزار مي‌شود
کد خبر: ۱۷۵۷۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

با حضور مسوولين استاني و شهري؛

همايش بزرگداشت روز حمل و نقل ۲۶ آذر برگزار مي‌شود

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: همايش بزرگداشت ۲۶ آذر روز حمل و نقل توسط معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين با حضور مسوولين استاني و شهري برگزار مي‌شود.

 همايش بزرگداشت  روز حمل و نقل ۲۶ آذر برگزار مي‌شود
به گزارش صبح قزوین و به نقل از روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين؛ سيد مهدي يدي همداني  اظهار داشت: همايش بزرگداشت 26 آذر روز حمل و نقل با حضور مسوولين استاني و شهري در سالن  فرهنگسرای بانو حضرت زهرا(س) سازمان فرهنگي و ورزشي برگزار مي‌شود.
وی افزود: در همايش بزرگداشت 26 آذر روز حمل و نقل که از ساعت 9صبح برگزار مي‌شود از رانندگان نمونه حمل و نقل شهر قزوين تجليل خواهد شد.
همدانی عنوان کرد: به مناسبت بزرگداشت اين روز مسابقه عکاسي با موبايل با محوريت ترافيک-عابر پياده، ترافيک-محيط زيست، ترافيک-حمل و نقل عمومي برگزار خواهد و برندگان اين مسابقه در 22بهمن ماه سال جاري اعلام خواهند شد.
این مسئول ضمن گراميداشت روز حمل و نقل گفت: روز 26 آذرماه که از سوي شوراي فرهنگ عمومي کشور به عنوان روز حمل و نقل ناميده شده است، اين فرصت را فراهم مي‌آورد تا صنعت حمل و نقل کشور و مسأله مبتلا به آن، در ارتباط با هدف‌هاي توسعه پايدار در کانون بحث و گفتگوي کارشناسان و صاحب نظران آن قرار گيرد و ظرفيت‌ها و قابليت‌هاي واقعي آن، بازبيني شود.
وي اضافه کرد: اين روز را به تمامي دست اندر کاران صنعت حمل و نقل کشور، به ويژه آنان که مسيرهاي طولاني جاده‌اي، ريلي و هوايي را با پشتکاري شگفت انگيز طي مي‌کنند تا در راه شکوفايي اقتصاد ايرانِ اسلامي گام بردارند، تبريک مي‌گويم.
انتهای پیام/3007
   

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان