۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین مطهری بزرگترین ایدئولوژیست انقلاب اسلامی است
کد خبر: ۱۷۵۶۵۷ نویسنده: حجت الاسلام نظری تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۲ ساعت: ۹:۳۴ ↗ لینک کوتاه

شاگرد شهید مطهری در مصاحبه با صبح قزوین:

مطهری بزرگترین ایدئولوژیست انقلاب اسلامی است

شاگرد شهید مطهری گفت: شهید مطهری بزرگترین ایدئولوژیست انقلاب بود که نیازهای جامعه را به درستی می‌شناخت و آن‌ها را تبیین می‌کرد.

مطهری بزرگترین ایدئولوژیست انقلاب اسلامی است
حجت الاسلام عباس نظری، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات قزوین درگفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری اظهار کرد: آیت الله مطهری یکی از چهره‌های برجسته تاریخ انقلاب اسلامی است که در تبیین اندیشه‌های سیاسی نقش بسزایی را در قبل و بعد از انقلاب ایفا کرده است.
وی درباره شخصیت شهید مطهری اذعان کرد: ایشان بزرگترین ایدئولوژیست انقلاب بود که نیازهای جامعه را به درستی می‌شناخت و براساس آن معارف و موضوعات دینی را به زبان‌های مختلف بیان و در غالب سخن آن را تالیف می‌کرد.
شاگرد شهید مطهری اذعان کرد: به منظور گرامیداشت این شهید بزرگوار ویژه برنامه‌هایی در واحدهای اداری و آموزشی در سطح استان اجرا خواهد شد.
وی گفت: به منظور نشر و گسترش آثار شهید مطهری سازمان تبلیغات در نظر دارد آثار این شهید بزرگوار را در نمایشگاه کتاب سازمان با تخفیفات ویژه در اختیار هم استانی‌ها قرار دهد.
این مسئول در ادامه اضافه کرد: برنامه‌های بزرگداشت شهید مطهری در قالب نشست‌ها و همایش‌ها مختلف در سطح استان برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات با اشاره به برگزاری کارگاه در این ایام ابرازکرد: هدف از برگزاری این کارگاه آشنایی و مبارزه با انحرافاتی است که شهید مطهری در سخنرانی‌ها و آثارش بیان کرده‌ است.

نسل سوم و چهارم جامعه ما نیازمند آشنایی با آثار شهید مطهری هستند

نظری در ادامه افزود: روز چهارشنبه 15 اردیبهشت 60 نفر از اساتید و معلمان در این کارگاه تدریس خواهند کرد.
وی بیان کرد: همچنین برنامه مشترکی با حوزه‌ها، نهاد‌ها و ادارات در قالب همایش و سخنرانی انجام می‌شود.
نظری با اشاره به گسترش فرهنگ کتابخوانی آثار شهید مطهری مطرح کرد: نسل سوم و چهارم جامعه ما نیازمند آشنایی با آثار شهید مطهری هستند.
وی با اشاره به سخن امام(ره) درباره آثار شهید مطهری گفت: "آثاری که از ایشان هست بی استثنا همة آثارش خوب است و من کسی دیگری را سراغ ندارم که بتوانم بگویم بی استثنا آثارش خوب است، ایشان بی استثنا آثارش خوب است، انسان ساز است، برای کشور خدمت کرده، در آن حال خفقان، خدمتهای بزرگ کرده است".
شاگرد شهید مطهری با اشاره به نیاز فرهنگ کتاب و کتابخوانی افزود: باید آثار این عالم و عارف بزرگ نشر و گسترش یابد و همه افراد جامعه، دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی برای مقدمات دستیبابی به این موضوع را فراهم سازند برای گسترش آن تلاش کنند.
گفتنی است، هفته معلم از روز ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری به مناسبت سالروز شهادت استاد مطهری آغاز خواهد شد.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان