۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین شوراها بهترین سرمایه مردم، نظام و یاران دولت هستند
کد خبر: ۱۷۵۳۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۱ ساعت: ۱۷:۳۴ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

شوراها بهترین سرمایه مردم، نظام و یاران دولت هستند

ایتاندار قزوین در مراسم تجلیل از شوراهای شهر و روستای استان، اعلام کرد: شوراها بهترین سرمایه مردم و نظام و یاران دولت هستند

شوراها بهترین سرمایه مردم، نظام و  یاران دولت هستند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، فریدون همتی، استاندار قزوین در همایش استانی تجلیل و گرامیداشت روز ملی شوراها، ابراز کرد: روز 5 شنبه و همزمان با روز ملی شوراها، همراه با شوراهای استان قزوین، دیداری با رئیس جمهور داشتیم که در آن رئیس جمهور با بررسی نگاه قرآنی به اهمیت شورا صحه گذاشت.
وی افزود: شورا برگرفته از دین و سنت ما است و نطفه شوراهای شهر و استان در زمان تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بسته شد.
همتی اظهار کرد: شورا می‌تواند احساس مسئولیت توده مردم و نخبگان را بالا ببرد و شرایط جامعه را عوض کند.
وی همچنین گفت: اعضای شورا با عملکرد و گفتار خویش می‌تواند امانت داری، دلسوزی و کاردانی خود را به مردم اثبات کنند و در شهر و روستا، آثار رفتار شورا بر رویکرد مردم نسبت به دولت و نظام تاثیر گذار است.
استاندار قزوین در ادامه خطاب به اعضای شوراها ابراز کرد: همه کسانی که رای آورده‌اند، نماینده همه مردم هستند و وظیفه دارند در صیانت از این جایگاه کوشا باشند.
استاندار قزوین یادآور شد: شوراهای شهری و روستایی قزوین اغلب کاردان، وظیفه شناس، کم توقع و به دنبال خدمت رسانی به مردم هستند.
وی خطاب به شوراها عنوان کرد: شما حلقه واسط بین مردم و دولت هستید و شوراها باید به دنبال تعامل منطقی میان مردم و دستگاه‌های اجرایی باشند.
نماینده دولت در استان در ادامه اضافه کرد: شوراها بهترین سرمایه مردم و نظام و بهترین یاران دولت هستند.
همتی اعلام کرد: سیاست و برنامه‌های مختلف باید توسط شورا با مردم در میان گذاشته شود و از مردم طلب همکاری شود.
استاندار قزوین بیان کرد: گاهی حل یک مشکل کوچک در کوچه و خیابان می‌تواند موثرتر از ساخت چندی پل و پروژه بزرگ باشد و نباید از این موارد نیز غفلت شود.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان