۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین معلمان در پیاده سازی، ثبات و تحقق اقتصادمقاومتی نقشی کلیدی دارند
کد خبر: ۱۷۵۳۱۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

معلمان در پیاده سازی، ثبات و تحقق اقتصادمقاومتی نقشی کلیدی دارند

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس طی پیامی ضمن تبریک روز معلم، نقش معلمان در تحقق اهداف سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و علم» و همچنین پیاده‌سازی، ثبات، تحقق و توسعه فرهنگ آن را کلیدی و مهم دانست.

معلمان در پیاده سازی، ثبات و تحقق اقتصادمقاومتی نقشی کلیدی دارند

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین ، کاظم جلالی نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی، طی پیامی ضمن تبریک روز معلم، نقش معلمان در تحقق اهداف سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و علم» و همچنین پیاده‌سازی، ثبات، تحقق و توسعه فرهنگ آن را کلیدی و مهم دانست.

متن کامل پیام رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به این شرح است:

دوازدهم اردیبهشت در سالنامه این مرزوبوم به گرامیداشت و تجلیل یاد استاد علم و ایمان و اخلاق شهید مرتضی مطهری(ره)، به روز سپاس و یاد مردان و زنان فرهیخته و اندیشمندی مزین گشته است که مجاهدانه با اتکا به فرهنگ غنی ایران اسلامی در سنگر علم و ایمان به مبارزه با جهالت و بیسوادی پرداخته‌ و در قامت زیبا و متفکر معلم تجلی یافته‌اند. معلمان پرتلاش و موفقی که در دنیای تعلیم، نقش جدیدی از آموزش همراه با پرورش روح و جان کودک و نوجوان این مرزوبوم را در گستره گیتی به نمایش گذارده‌اند.
پشتوانه و زیرساخت‌های اصلی پیشرفت‌های فعلی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف به ویژه در حوزه‌های علمی و فنی و امتداد آن در آینده، مرهون خلاقیت پویا و ماندگار معلمانی است که جهادگونه در مسیر اعتلای توسعه فکری و پیشرفت اندیشه‌ای کشور استوارانه گام برمی‌دارند و نویدبخش فردایی بهتر در تحقق آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی ایران هستند.
بی‌تردید در سالی که به فرمایش رهبر معظم انقلاب، سال «اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده است، معلمان نقشی کلیدی و مهم در تحقق این سال و همچنین پیاده‌سازی، ثبات، تحقق و توسعه فرهنگ اقتصاد مقاومتی برعهده دارند.
روز 12 اردیبهشت فرصتی مغتنم در تجلیل و گرامیداشت یاد و خاطره 3 هزار و 700 شهید معلم و بیش از 35 هزار شهید دانش‌آموز دوران دفاع مقدس را پدید آورده است، شهدایی که با حضور خود در جبهه‌های جنگ تحمیلی، نمایی روشن و متجلی از علم آغشته به ایمان و اعتقاد را به جهانیان نمایاندند.
امروز تقدیر از معلمان نباید تنها در کلام و پیام محدود شود بلکه رفع مشکلات و مسائل این قشر زحمتکش به ویژه در بخش معیشت باید به اولویتی اصلی در دستور کار مسئولان قرار بگیرد.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره استاد گرانقدر شهید مرتضی مطهری(ره) و تبریک روز معلم به تمامی فرهنگیان عزیز، توفیق روزافزون فداکاران و تلاشگران سنگر علم و ایمان ایران اسلامی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه ایزدمنان خواستارم.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان