۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین عادل دانستن سیستم قضایی آمریکا بزرگترین ضربه به کشور انقلابی ایران است
کد خبر: ۱۷۵۱۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۱ ساعت: ۱۲:۲۳ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه آبیک خطاب به ظریف :

عادل دانستن سیستم قضایی آمریکا بزرگترین ضربه به کشور انقلابی ایران است

امام جمعه آبیک با اشاره به این‌که اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور نیازمند کارگران انقلاب است، گفت: ورود بی‌رویه کالا خارجی و اجناس قاجاق سمی برای تولید داخلی‌ است.

عادل دانستن سیستم قضایی آمریکا بزرگترین ضربه به کشور انقلابی ایران است
به گزارش سرویس شهرستانهای  صبح قزوین ؛ حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی امام جمعه شهر آبیک در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر آبیک با اشاره به اهمیت توجه به کارگران ما انقلابی هستند و پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی جز با حضور کارگران انقلابی اجرایی نخواهد شد، اظهار داشت: کارگران انقلابی ما در عرصه تولید ملی شبانه روزی تلاش می‌کنند. کارگران عزیز ما رکن اصلی و محور اصلی در اقتصاد مقاومتی است و بدون کارگران ما اقتصاد مقاومتی تحقق نخواهد یافت.
وی با اشاره به این‌که جامعه کارگری در طول عمر انقلاب افتخار آفریدند، تصریح کرد: به دلیل سپاسگزاری از این قشر زحمت‌کش مسولان باید در جهت احقاق حقوق به حق آنان تلاش وافر داشته باشند.
خطیب نماز جمعه شهر آبیک با تأکید براینکه دولت باید از ورود کالاهای خارجی که مشابه داخلی دارد جلوگیری کند،‌متذکر شد:‌ورود کالاهای قاچاق و نیز کالاهایی که مشابه آن در داخل کشور تولید می‌شود کمر اقتصاد و تولید داخل را می‌شکند و دولت باید مانع این‌کار شود و از ورود کالاهای قاچاق جلوگیری کند و واردات کالاهایی با مشابه داخلی باید مطلقا ممنوع شود این خواسته رهبری و راهکاری برای اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور است.
امام جمعه آبیک واردات بی‌رویه و قاچاق کالا سمی خطرناک برای تولید داخلی محسوب می‌شود،‌ عنوان کرد:ذهن ایرانی که توانسته است موشکی با ضریب خطای بسیار پایین و بردی بلند تولید کند، می‌تواند سایر لوازم و ابزارآلات را نیز تولید کند و برای این کار نیازمند حمایت دولت است.
این مسئول با بیان اینکه دولت کی می‌خواهد به توان داخلی توجه کند و از چشم دوزی به خارج کشور خودداری کند، تصریح کرد:‌ ای حدیث پیامبر اسلام است که اگر علم در چین هم باشد ایران‌ها به آن دست پیدا می‌کنند.
خطیب نماز جمعه شهر آبیک با بیان اینکه آمریکا بارها و بارها نوشته و تعهدهای خود را که بر روی کاغذ آورده بودند، نقض کرده است، تأکید داشت: آمریکایی‌ها در کاغذ یک چیز می‌نویسند و در عمل طور دیگری رفتار می‌کنند و در عمل صد درصد مانع تراشی می‌کنند تا سایر کشورها با ما معامله نکنند؛ چرا مسئولین متوجه این امر نیستند، نمی‌دانم.
حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به واکنش وزیر خارجه ایران همچنین حکم دیوان عالی آمریکا برای پرداخت حدود ۲ میلیارد دلار به خانواده‌های قربانیان بمب‌گذاری سال ۱۹۸۳ بیروت که گفت: «کل احترامم به دستگاه عدالت آمریکا از بین رفت.»،‌ متذکر شد: کدام دستگاه عدالتی، شما از آمریکایی‌ها عدالتی دیده‌اید،‌آمریکا از روز اول به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی این ملت غیور را تحریم کرد.
وی با اشاره به این‌که بعد از اتمام ذاکرات هسته ای و آغاز برجام آمریکایی‌ها ۷۰ مورد نقض برجام و انعقاد تحریم‌های سخت نسبت به ایران را اعمال کردند، اظهار داشت: آقای ظریف آمریکا را عادل دانسته است و این بزرگ‌ترین ضربه برای یک کشور انقلابی است، کشوری که به وسیله امام مراحل بنیان گزاری شده است، چرا باید یک مسئولش اینگونه باشد.
امام جمعه آبیک با اشاره به بیانات متناقض رئیس جمهور و وزیرخارجه ایران گفت: آقای ظرف در آذرماه گفته بود که هیچ کشوری جز اسرائیل با ایران قصد تعارض ندارد ولی امروز آقای رئیس جمهور با اشاره به توقیف دو میلیارد دلار از دارایی‌های ایران از سوی آمریکا و جریاناتی که در این راستا در کشور اتفاق افتاده است، گفته است: توقیف ۲ میلیار دلار دزدی آشکار و رسوایی عظیم برای آمریکاست و این به مفهوم ادامه خصومت آمریکا با ایران است.
حجت‌الاسلام موسوی در پایان با تبریک روز معلم وگرامی داشت روز استاد مطهری و نیز با اشاره به این‌که معلمی شغل خداگونه است، عنوان کرد: معلمین گرامی باید صفات خداوند را در خود تجلی دهند و اولین آیه از قرآن کریم که نشان دهنده عظم معلمی ست را حفظ کند.
انتهای خبر/

منبع: نگاه آبیک

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان