۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین شوراها بازوان توانمند مدیریت کشور هستند
کد خبر: ۱۷۵۰۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۱ ساعت: ۱۱:۵۰ ↗ لینک کوتاه

فرماندار تاکستان:

شوراها بازوان توانمند مدیریت کشور هستند

حیدری فرماندار شهرستان تاکستان گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا در عرصه های گوناگون وخصوصا در حوزه عمرانی بازوان توانمد مدیریت کشور هستند.

شوراها بازوان توانمند مدیریت کشور هستند
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ فرماندار شهرستان تاکستان در مراسمی که به مناسبت روز ملی شورا با حضور مسوولین استانی، شهرستانی و اعضاء شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان تاکستان برگزار شد ضمن تقدیر ازحمات زحمات اعضاء شورای اسلامی شهر و روستا گفت: اعضاء شوراهای اسلامی شهر و روستا از مطلعین محلی هستند که نقاط ضعف و قوت منطقه خود را می شناسند و بر اساس آن جهت بهبود روند توسعه در عمران می توانند در این حوزه به مدیریت کشور کمک قابل توجهی بنمایند.
حیدری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: اعضاء شورای اسلامی باید با اشراف کافی و وافی به قانون بتوانند مصوبات کمی و کیفی مناسبی جهت عمران و آبادانی داشته باشند تا در یک هم افزایی شایسته در اداره مناطق مختلف کشور را یاری نمایند.
این مسوول در پایان خاطر نشان کرد: ظرفیت های شهرستان تاکستان ظرفیت های قابل ملاحظه ای است که شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان می توانند از این پتانسیل جهت خدمت بیشتر و بهتر به مردم استفاده نمایند.
گفتنی است درپایان این مراسم از اعضاء شورا های اسلامی تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/

منبع: تاک پرس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان