۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین فرهنگیان قزوین صاحب درمانگاه تخصصی می‌شوند
کد خبر: ۱۷۵۰۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۱ ساعت: ۱۱:۴۱ ↗ لینک کوتاه

در هفته معلم؛

فرهنگیان قزوین صاحب درمانگاه تخصصی می‌شوند

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از افتتاح درمانگاه فرهنگیان همزمان با هفته معلم در قزوین خبر داد.

فرهنگیان قزوین صاحب درمانگاه تخصصی می‌شوند
مرتضی سمیعی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین از افتتاح درمانگاه فرهنگیان همزمان با هفته معلم در قزوین خبر داد و اظهار کرد: این درمانگاه به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به فرهنگیان و خانواده آنها افتتاح می‌شود.
وی افزود: درمانگاه تخصصی فرهنگیان واقع در چهارراه نادری ابتدای خیابان عبید زاکان، بالغ بر دو هزار متر مربع و شامل سه طبقه است که هر طبقه در حدود 700 متر مربع می‌باشد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: تعمیرات و بازسازی درمانگاه فرهنگیان قزوین از تاریخ دهم شهریور سال 1394 آغاز شده که برای ساخت این درمانگاه اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی تصریح کرد: بخشی از این هزینه از محل درآمدهای درمانگاه و بخشی دیگر از منابع غیردولتی تامین شده است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین تعداد کارکنان آموزش و پرورش استان را بالغ بر 16000 نفر اعلام کرد و گفت: ارائه خدمات درمانی به مراجعه کنندگان به درمانگاه فرهنگیان در صورت برخورداری از بیمه طلایی آموزش و پرورش به صورت رایگان است.
وی اضافه کرد: همکارانی هم که دارای بیمه طلایی نباشند بین 25 تا 50 درصد مشمول تخفیف خواهند شد.
سمیعی با اشاره به خدمات ارائه شده در درمانگاه فرهنگیان قزوین تصریح کرد: در این درمانگاه خدمات دندانپزشکی، پزشکی عمومی و دارو و داروخانه ارائه می‌شود همچنین به زودی با توسعه درمانگاه بخش جراحی، داخلی و سایر تخصصها همچون بخش چشم و گوش نیز راه‌اندازی می‌شود.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان