۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ايستگاه راه آهن قزوين ساماندهي مي شود
کد خبر: ۱۷۴۹۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري:

ايستگاه راه آهن قزوين ساماندهي مي شود

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري قزوين گفت: با برنامه ريزي و پيگيري هاي انجام شده ايستگاه راه آهن قزوين ساماندهي مي شود.

ايستگاه راه آهن قزوين ساماندهي مي شود
به گزارش صبح قزوين، سید مهدی یدی همدانی گفت: ساماندهی ایستگاه راه آهن قزوین و تخریب منازل مسکونی فرسوده راه آهن و تبدیل آن‌ها به فضای پارکینگ عمومی با همکاری اداره کل راه آهن شمال غرب در حال پیگیری و برنامه‌ریزی است.
وي با بيان اينكه ايستگاه راه آهن قزوين يكي از 10 ايستگاه اصلي كشور است، افزود: شهرداري با تخريب منازل مسكوني فرسوده راه آهن آماده احداث پاركينگ به مساحت 5 هزار متر مربع است.
معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري قزوين ابراز كرد: شهرداری قزوین در ساخت یک سالن جدید در کنار سالن قدیم راه آهن به مساحت ۶هزار متر مربع با اداره کل راه آهن شمال غرب مشارکت خواهد داشت.
همدانی در ادامه به همکاری با سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین اشاره و اظهار كرد: سازمان خدمات طراحی در حال انجام طراحی مسیرهای دوچرخه شهر قزوین، خطوط BRT و LRT شهر قزوین و مکان‌یابی و طراحی زیرگذرهای عابر پیاده در شهر قزوین است.
وي ادامه داد: در خصوص فرهنگ سازی به ویژه برای عابران پیاده با کمک هنرمندان شهر در حال برنامه‌ریزی هستیم چرا که تاکنون فرهنگ سازی به ویژه برای عابران پیاده تاثیر خوبی داشته است.
انتهاي پيام/ 3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان