۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین درخواست آیت الله نوری همدانی از حوزه های علمیه
کد خبر: ۱۷۴۸۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۰ ساعت: ۲۲:۳۹ ↗ لینک کوتاه

در مراسم رونمایی از سامانه جامع اطلاعات شهدای روحانی؛

درخواست آیت الله نوری همدانی از حوزه های علمیه

یکی از مراجع تقلید گفت:‌ حوزه باید طلاب آماده برای شهادت را ثبت نام کند تا با استفاده از مدرسه ویژه‌ای آموزش‌های نظامی لازم را سپری کرده و برای نقش‌آفرینی در عرصه‌های نظامی آماده باشند.

درخواست آیت الله نوری همدانی از حوزه های علمیه
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، آیت‌الله حسین نوری همدانی عصر امروز در مراسم رونمایی از سامانه جامع اطلاعات شهدای روحانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با بیان اینکه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا یکی از اولویت‌های جامعه اسلامی است، اظهار کرد:‌ ایجاد سامانه جامع اطلاعات شهدای روحانی اقدام مطلوب و موثری در عرصه فرهنگ و شهادت است.


وی از شهادت به عنوان راه جانشینان خداوند متعال یاد و اضافه کرد:‌ این راه باید استمرار داشته باشد تا نظام اسلامی بتواند با تکیه بر نیروهای انسانی خود به اهداف مورد نظر اسلام برسد.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه جمع‌آوری وصیتنامه‌های شهدا اقدام تاثیرگذاری برای ترویج فرهنگ شهادت در جامعه است، تصریح کرد: تاکید شهدا به حضور مستمر در نماز جمعه، اعتکاف، نماز جماعت و دعای ندبه نشان می‌دهد که این مراکز شهیدپرور است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه اسلامی استمرار داشته باشد، یادآور شد:‌ حوزه باید طلاب آماده برای شهادت را ثبت نام کند تا با استفاده از مدرسه ویژه‌ای آموزش‌های نظامی لازم را سپری کرده و برای نقش‌آفرینی در عرصه‌های نظامی آماده باشند.

انتهای پیام/1404
منبع:فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان