۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین حق‌جو; برای اعاده حیثیت از خودمان بازی می‌کنیم/ توجهی به شرایط ملوان و استقلال نداریم
کد خبر: ۱۷۴۶۸۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

حق‌جو; برای اعاده حیثیت از خودمان بازی می‌کنیم/ توجهی به شرایط ملوان و استقلال نداریم

بازیکن تیم فوتبال صبا، گفت: ما به حریفانمان در دو دیدار آینده توجهی نمی‌کنیم و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا پیروز میدان شویم.

حق‌جو; برای اعاده حیثیت از خودمان بازی می‌کنیم/ توجهی به شرایط ملوان و استقلال نداریم

مسعود حق‌جو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در خصوص پیروزی یک بر صفر صبا مقابل سیاه‌جامگان، اظهار داشت: برد خوبی به دست آوردیم و امیدوارم در دو دیدار آینده هم بتوانیم با پیروزی بازی‌ها را به اتمام برسانیم و در پایان فصل جایگاه خوبی را به‌دست بیاوریم.

وی در مورد اینکه در بین نیمه نخست با ناراحتی به رختکن تیم رفته، گفت: من مشکل خاصی نداشتم، به سرویس بهداشتی رفتم و پس از آن بازگشتم و پشت دروازه به گرم کردن مشغول بودم.

بازیکن صبا در مورد نیمکت‌نشینی‌اش، خاطرنشان کرد: من بازی می‌کردم که مصدوم شدم و زمان زیادی طول کشید تا به تمرینات بازگردم، هم‌اکنون شرایط آماده‌ای دارم، اما به‌هرحال نظر کادر فنی است که از من در بازی‌ها استفاده کند، من تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا بتوانم بهترین عملکردم را در زمین به نمایش بگذارم.

حق‌جو در مورد اینکه در دو هفته پایانی مقابل ملوانی که برای بقا می‌جنگد و استقلالی که برای قهرمانی تلاش می‌کند، بازی خواهند داشت، یادآور شد: ما در هر دو هفته با تمام قوا در میدان حاضر می‌شویم، کاری به شرایط رقبایمان نداریم و برای اعاده حیثیت از خودمان در زمین مسابقه حاضر می‌شویم؛ هرچند که معتقدم بازی با استقلال حساس‌تر است، اما برای ما فرقی ندارد و در هر دو بازی به دنبال کسب 3 امتیاز هستیم.

انتهای پیام/آ

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان