۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین بی‌خردی است که بخواهیم از مسیر برجام برای حل مشکلات اقتصادی عبور کنیم
کد خبر: ۱۷۴۵۵۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

بی‌خردی است که بخواهیم از مسیر برجام برای حل مشکلات اقتصادی عبور کنیم

دبیر دفتر تحکیم وحدت با بیان اینکه آمریکا در هر نقطه‌ای که قرار است منفعتی به ایران برسد جلوی آن را می گیرد، گفت: بر همین اساس بی‌خردی است که بخواهیم از مسیر برجام برای حل مشکلات اقتصادی عبور کنیم.

بی‌خردی است که بخواهیم از مسیر برجام برای حل مشکلات اقتصادی عبور کنیم

محمدحسین قائدشرف دبیر دفتر تحکیم وحدت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری صبح قزوین ، در واکنش به طرح برجام دو و سه و ... توسط برخی افراد در داخل اظهار داشت: مردم ما در طول انقلاب هرگاه به دولت های غربی اعتماد کرده‌اند تا مشکلی از مشکلات‌شان را حل کنند،‌نه تنها به موفقیتی نرسیده‌اند بلکه به مشکلات آنها افزوده شده است.

وی با بیان اینکه آدم عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود،‌گفت: امروز یک عبرت تاریخی دیگری در دست ما است و آن برجام است. برجامی که برای ملت ما نافرجام بود. در این وضعیت بی‌خردی است که دوباره از همین مسیر برای حل مشکلات عبور کنیم.

این فعال دانشجویی اضافه کرد: راه‌های جایگزینی برای حل مشکلات وجود دارد و باید به سراغ آنها برویم نه اینکه دوباره در مسیری قرار بگیریم که موفقیتی برای ما نداشته است.

قائدشرف پیرامون چشم‌انداز برجام با توجه به بدعهدی آمریکا در قبال آن گفت: آمریکا نهایت دشمنی‌اش را در این خصوص انجام داده است و سعی می‌کند نه تنها در مواجهه رو در رو منفعتی به ما نرساند بلکه تلاش می‌کند در هر نقطه‌ای که قرار است منفعتی به ما برسد جلوی آن را بگیرد.

دبیر دفتر تحکیم وحدت با تأکید بر اینکه برای آمریکا اقتصاد ایران هدف است، گفت: بر همین اساس هیچ موقع اجازه نمی‌دهند ساز و کاری به وجود آید که باعث بهبود سیستم اقتصادی کشورمان شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آمریکا ترجیح می‌دهد ما را در مذاکرات پیاپی قرار دهد یعنی از برجام استفاده کند و مسائل دیگر را به آن گره بزند که از طریق مذاکرات امتیازات بیشتری را از ما بگیرد.

قائدشرف در پایان خاطرنشان کرد: ما هر چه جلوتر برویم شکست برجام برای ملت واضح‌تر می‌شود و برجام در افکار عمومی دچار یک شکست بزرگ می‌شود منتهی باید برای این شکست بزرگ جایگزینی معرفی کرد که این جایگزین همان اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان