۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین اگر رگ غیرت مردم قزوین به جوش آید، عاملین گسترش گناه در استان را سخت کیفر می‌کنند
کد خبر: ۱۷۴۵۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۰ ساعت: ۱۰:۳۹ ↗ لینک کوتاه

بیانیه جامعه مذهبی استان خطاب به وزیر ارشاد در پی کنسرت اخیر:

اگر رگ غیرت مردم قزوین به جوش آید، عاملین گسترش گناه در استان را سخت کیفر می‌کنند

دربیانیه‌ای که جمعی از جامعه مذهبی استان در پی کنسرت اخیر در قزوین، خطاب به وزیر ارشاد نگاشته‌اند؛ آمده است: اگر رگ غیرت مردم قزوین به جوش آید، عاملین گسترش گناه در استان را سخت کیفر می‌کنند.

اگر رگ غیرت مردم قزوین به جوش آید، عاملین گسترش گناه در استان را سخت کیفر می‌کنند

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، جمعی از مردم مذهبی استان قزوین، طی بیانیه‌ای مراتب اعتراض خود را نسبت به برگزاری کنسرت‌های اخیر و مشکلات به وجود آمده در آن به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منعکس کردند.
متن این بیانیه به شرح زیر است:

وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی جناب آقای علی جنتی

سلام علیکم

احتراماً اعتراضی نسبت به کنسرتی که در مورخه 2/2/1395در استان قزوین برگزار شده به حضورتان ارسال می گردد:

جناب آقای جنتی مردم استان قزوین مردمی انقلابی، متعهد، همیشه در صحنه حاضر، تا پای جان ولایت مدار و شهید پرور هستند؛ ولی برخی از مسولین استانی که به نوعی نماینده دولت در استان می‌باشند متأسفانه برای برگزاری مجلس لهو و لعب، افسرده بودن مردم قزوین را بهانه کرده و این بهانه غلط را به دامان مردم شریف قزوین وصله می‌کنند.
جناب آقای جنتی به نظر شما بر این کار چه اسمی می‌توان گذاشت؟ جز خیانت به مردم قزوین؟! بر فرض محال که مردم قزوین افسرده هستند که نیستند، آیا باید این افسردگی را با برگزاری مجلس گناه درمان و جبران کرد؟ آیا این کار مصداق آیه شریفة « إِنَّ الَّذينَ يُحِبُّونَ أَنْ تَشيعَ الْفاحِشَةُ فِي الَّذينَ آمَنُوا لَهُمْ عَذابٌ أَليمٌ فِي الدُّنْيا وَ الْآخِرَةِ وَ اللَّهُ يَعْلَمُ وَ أَنْتُمْ لا تَعْلَمُونَ» (نور/19) نیست که برخی دوست دارند فحشاء را در بین مؤمنین رواج دهند؟خداوند مصادیق این آیة شریفه را اگر قابل هدایت نیستند مغضوب در گاه رحمت خود گرداند؛ چرا که باعث از بین رفتن آبروی مؤمنین می شوند.
آقای جنتی مردم قزوین زمانی افسرده وخون جگر می‌شوند که می‌بینند برخی منافقین و دشمنان گرگ صفت که در لباس میش هستند باعث ناراحتی و دل آزردگی ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی می‌شوند که إن شاء الله این افراد هر چه زودتر نابود و به زباله دان تاریخ سپرده می شوند.
وزیر محترم ارشاد، متأسفانه برخی از مسؤلین هنوز نمی‌دانند که اگر رگ غیرت مردم قزوین در برابر این خیانت‌ها به خروش درآید به سانِ ماجرایِ روس‌ها که سخت از سوی مردم قزوین کیفر شدند، عاملین خیانت را نبخشیده و اجازة تکرار این گونه خیانت‌ها را به آنها نخواهند داد و اکنون هم اگر می‌بینید که عکس العملی قاطع نشان نمی‌دهند به خاطر امر امام خامنه‎ای مد ظله العالی است که فرمودند که باید با دولت، هم دل وهم زبان شد. وگرنه چرا باید این چنین خطاهایی از نماینده دولت سر بزند؟
مخلَص کلام: آقای جنتی ما از باب وظیفة خود در محضر الهی این اعتراض را مرقوم و به حضور شما ارسال می‌نماییم که به وظیفه خود عمل نموده تا در محضر الهی فرضی بر ما نباشد و امید است شما نیز به عنوان مسؤل ذی ربط به وظیفه‌ای که بر عهده شماست و در محضر الهی مسؤل می‌باشید به این اعتراض در اسرع وقت رسیدگی و عاملینش را بازخواست نمایید چرا که با این کار به وظیفة خود عمل نموده‌اید وگرنه در روز محشر شما هم باید با سایر مسؤلین که انجام دهنده این خیانت بودند پاسخگوی مردمی باشید، که در حقشان جفا و خیانت شده است.
والسلام
بسیج طلاب حوزه علمیه التفاتیه
بسیج طلاب حوزه علمیه امام صادق علیه السلام
بسیج طلاب حوزه علمیه شیخ الاسلام
بسیج طلاب حوزه علمیه مولاوردیخان
بسیج طلاب حوزه علمیه کوثر
بسیج طلاب حوزه علمیه فاطمیه
طلاب بسیجی حوزه علمیه صالحیه
طلاب بسیجی حوزه علمیه محسنیه
انجمن طلاب جوان حوزه علمیه قزوین
جمع کثیری از خانواده شهدا و ایثار گران استان قزوین
بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی رحمه الله علیه قزوین
گردان غواصان محمدرسول الله صلی الله علیه و آله قزوین

انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان