۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین عدالت مؤلفه مهم انتخاب استاندار / بر پایه حقوق بین الملل، قدرت چانه زنی در مذاکرات افزایش یابد
کد خبر: ۱۷۴۱۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار قزوین:

عدالت مؤلفه مهم انتخاب استاندار / بر پایه حقوق بین الملل، قدرت چانه زنی در مذاکرات افزایش یابد

عدالت مؤلفه مهم استاندار باید باشد و در پیشگاه خداوند در این خصوص باید پاسخگو باشد و امر حکومت مبتنی بر عدالت نیز این مهم را تصدیق می‌کند.

عدالت مؤلفه مهم  انتخاب استاندار / بر پایه حقوق بین الملل، قدرت چانه زنی در مذاکرات افزایش یابد
به گزارش صبح قزوین، عبدالرضا رحمانی فضلی هم‌‌اکنون در مراسم تودیع و معارفه استاندار قزوین که با حضور نمایندگان مجلس، نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان، نماینده ولی فقیه و مدیران لشکری و کشوری در حال برگزاری است، اظهار داشت: سابقه مرتضی روزبه‌ سابقه درخشانی است و نگاه خوب مدیریت و مواضع خوب سیاسی دارد.
وی افزود:  عجم استاندار سابق قزوین نیز خدمات قابل قبولی را به کشور و نظام انجام داده که شایسته تقدیر است و جزو مدیران قانون مدار و موفق و خوش اخلاق بودند.
وزیر کشور تصریح کرد: استاندار جدید باید خط اعتدال را در استان پی گرفته و همه گروه‌های سیاسی با ید گفتمان اعتدال در استان به کار گیرند.
رحمانی فضلی با اشاره به خواست دکتر روحانی از مسئولان اجرایی در خصوص تکریم مردم عنوان کرد:‌ ما ولی‌ نعمتان مردم هستیم و باید خدمت مردم را سرلوح کار خود قرار دهیم و همراه با مردم باشیم چرا که هر جا با مردم بودیم به موفقیت دست یافته و هر جا از آنها دور شدیم توفیقی کسب نکرده‌ایم.
وزیر کشور عنوان کرد:‌ بر همه حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی باید مکانیزمی از سوی استاندار اتخاذ شود تا همیشه قدردان مردم بوده و آنها را به کارگیری کنیم.
وی عدالت را شاخصه دیگر مدیریت استانداران عنوان و تأکید کرد: عدالت مؤلفه مهم استانداران باید باشد و در پیشگاه خداوند در این خصوص باید پاسخگو باشد و امر حکومت مبتنی بر عدالت نیز  این مهم را تصدیق می‌کند.
وزیر کشور یادآور شد: هر شخص با هر جایگاهی باید عدالت را سرلوحه کار خود قرار دهد و در این راستا وظیفه استاندار که سرنوشت یک میلیون نفر را در دست دارد بیش از گذشته است.
وی قانون را نیز محور عدالت عنوان کرده و گفت: همه همکاران استاندار نیز باید این مؤلفه را رعایت کرده و پاک دست و امین باشند و کارآمدی مدیران در  ملتی که صاحب سبک و اراده است ضروری است.
وزیر کشور اظهار داشت:‌ بیش از ۸۵ درصداز درآمدهای حاصل از فروش فرآورده‌های نفتی صرف هزینه‌های جاری کشور می‌شود.
وی افزود: استان قزوین با توجه تقسیمات آینده نقش پایلوت و معین برای چند استان دیگر  را خواهد داشت.
رحمانی فضلی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مذاکرات ایران و گروه 1*5 خاطرنشان کرد: باید بر پایه حقوق بین الملل قدرت چانه زنی خود را در مذاکرات با گروه 1+5 افزایش دهیم.
انتهای پیام/3007  

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان