۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین ۲۵ آذر/غرض ورزی شخصی فتنه گران
کد خبر: ۱۷۴۱۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

روز شمار هشت ماه نبرد مقدس

۲۵ آذر/غرض ورزی شخصی فتنه گران

دامن زدن به مسائل سیاسی نشان دهنده اغراض شخصی برخی افراد و عدم کمک آن ها به ایجاد آرامش در کشور است.

۲۵ آذر/غرض ورزی شخصی فتنه گران

به گزارش صبح قزوین ، ایلنا: آیت الله صادق آملی لاریجانی در همایش دادستان های سراسر کشور گفت: مشاهده کردند که کشورهای غربی این مسائل را برای تجاوز به حقوق ملت و کشور دستاویز قرارداده است وو کسانی که  آن زمان اخبار را پیگیری می کردند،مشاهده کردند که کشورهای غربی چهره موحشی از نظام ترسیم کردند.
وی ادامه داد: دختر فراری را شهید درست کرده و برای او مراسم ترحیم برپا کردند.

رئیس قوه قضائیه گفت: به سران فتنه می گویم دستگاه قضایی به اندازه کافی از شما پرونده دارد و اگر نظام تاکنون ملاطفت و مماشعات می کند حمل بر نفهمیدن نکنید و چگونه این موضوع را متوجه نشویم که رسیدگی به این مظالم از وظایف قوه قضائیه است.

ایسنا: مصلحی،وزیر اطلاعات در همایش دادستان های سراسر کشور که در محل مرکز همایش های صداو سیما برگزار شد،گفت: جریان فتنه هم چنان از پتانسیل برخی آقازاده ها برای ادامه فتنه انگیزی ها استفاده می کند.

images (64)

ایلنا: علیخانی نماینده مردم قزوین در مجلس با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری که به پایان دادن به برخی مسائل تاکید کرده بووند گفت: "دامن زدن به این مسائل پس از سخنان ایشان نشان دهنده اغراض شخصی برخی افراد و عدم کمک آن ها به ایجاد آرامش در کشور است" عضو فراکسیون اقلیت در پاسخ به سوالی که به سوء استفاده های برخی رسانه های اشاره داشت گفت:" این مسئله هیچ ربطی به سران اصلاحات ندارد".

ایسنا: مجمع روحانیون مبارز با صدور بیانیه اعلام کرد: " ما به آن افراد و گروه اندک که خواسته ها و شعارها ی خود را از مردم جدا کرده اند توصیه می کنیم که شما هم به صفوف اکثریت عظیم دانشجویان بپوندید که خواست آنان خواست اکثریت عظیم مردم ایران است"

ایلنا: آیت الله موسوی  اردبیلی در دیدارشورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان ایران گفت: "این موضوع که اوضاع جاری کشور اوضاع مطلوب و به سامانی نیست،مورد اجماع تمام اطراف قضیه است و کسی در این مورد نظر دیگری ندارد.

عصر ایران: در پی اهانت به ساحت حضرت امام (ره) شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی اطلاعیه ای بدون نام بردن از گروه سیاسی خاصی از همه مردم و صاحبان گرایش های مختلف سیاسی خواست،روز جمعه بعد از اقامه نماز جمعه،در سراسر کشور راهپیمایی و توهین به امام(ره) را محکوم نمایند.

زهرا رهنورد در گفت و گو با کانون زنان ایران گفت:  تلقی من این بود که خودم را قربانی می کنم برای اینکه ایران را در شرایط خیلی خطرناک و دشواری می دیدم.
در عین حال می دانستم از نظر فکری می توانم برای زنان و نسل جوان جذابیت داشته باشم.
پس در نتیجه تصمیم گرفتم تلاش کنم تا موسوی رای بیاورد.

انتهای پیام/7007

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان