۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین باید به موضوع برجام بدبین بود/ دولت روحانی از ترس کاهش آراء یارانه پردرآمدها را حذف نمی کند
کد خبر: ۱۷۴۰۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۹ ساعت: ۱۳:۱۷ ↗ لینک کوتاه

نماینده تاکستان در مجلس:

باید به موضوع برجام بدبین بود/ دولت روحانی از ترس کاهش آراء یارانه پردرآمدها را حذف نمی کند

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسائل اداری کشور نباید با رویکرد سیاسی اداره شود، گفت: باید به موضوع برجام بدبین بود، زیرا دشمن به تعهدات خود عمل نمی‌کند.

باید به موضوع برجام بدبین بود/ دولت روحانی از ترس کاهش آراء یارانه پردرآمدها را حذف نمی کند
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین؛ رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین، اظهار کرد: در سال‌های گذشته استان قزوین با مشکلات بی‌شماری دست و پنجه نرم می‌کرد.
وی ادامه داد: بخشی از این مشکلات تاکنون با اقدامات مؤثری که در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته، برطرف شده و مشکلات دیگری نیز وجود دارد که باید دست به دست هم دهیم تا آن‌ها را نیز رفع کنیم.
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قانون هدفمند کردن یارانه‌ها بیان کرد: اجرای این قانون در زمان خودش شجاعانه و درست بود ولی بعد از گذشت زمان به دلایلی دولت یازدهم پرداخت یارانه‌ها را مصیبت بزرگ دانست.
رحمانی یادآور شد: مسئولان دولتی اذعان داشتند که باید خانواده‌های پردرآمد شناسایی شوند تا یارانه‌ها آن‌ها قطع شده و بودجه مربوطه در توسعه، پیشرفت شهرها و مشکلات مردم هزینه شود.
وی با اشاره به اینکه افرادی که بیش از 3 میلیون حقوق دریافت می‌کنند و پردرآمد شناخته شدند، مقرر شد یارانه‌ها به حساب آن‌ها واریز نشود، عنوان کرد: مبلغ یارانه آن‌ها 12 هزار میلیارد تومان می‌شود که طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مبلغ در رفع مشکلات جامعه هزینه می‌شود.
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از مبلغ یاد شده 30 درصد به کمیته امداد امام خمینی و اشتغال‌زایی، 35 درصد بانک‌های صنعتی، 15 درصد انرژی و 20 درصد به ایجاد زیرساخت‌های صادراتی اختصاص می‌یابد.
رحمانی مطرح کرد: دولت فکر می‌کند اگر درآمد خانواده‌های پر درآمد را حذف کند در زمان انتخابات ریاست جمهوری، 10 میلیون نفر به ایشان رأی نمی‌دهند که باید از چنین فکرهایی پرهیز کرد.
وی با بیان اینکه مسائل اداری کشور نباید با رویکرد سیاسی اداره شود، اضافه کرد: در رفع مشکلات و مدیریت امور کشور نباید از هیچ کسی بترسیم بلکه باید شجاعانه و مقتدرانه عمل کنیم.
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان نظام مدیون خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستند، بیان کرد: آن‌ها نباید چشم‌شان را به دنیای دیگر ببندند بلکه باید با استفاده از ظرفیت‌های کشور مشکلات را برطرف کنند.
رحمانی به برجام اشاره کرد و گفت: از تیم مذاکره‌کننده به خاطر زحماتی که متحمل شدند، قدردانی می‌کنیم ولی باید به موضوع برجام بدبین بود، زیرا دشمن به تعهدات خود عمل نمی‌کند.
انتهای خبر/

منبع: تاک پرس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان