۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین تقدیر بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق‌ از اقدامات حجت‌الاسلام رئیسی در رسیدگی به محرومان مشهد
کد خبر: ۱۷۳۹۶۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

تقدیر بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق‌ از اقدامات حجت‌الاسلام رئیسی در رسیدگی به محرومان مشهد

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق‌ علیه‌السلام با صدور بیانیه‌ای از اقدامات تولیت آستان قدس رضوی در رسیدگی به محرومان و دیدار با خانواده‌های حاشیه‌ شهر مشهد تقدیر کرد.

تقدیر بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق‌ از اقدامات حجت‌الاسلام رئیسی در رسیدگی به محرومان مشهد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری صبح قزوین ، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق‌علیه‌السلام با صدور بیانیه‌ای از اقدامات حجت الاسلام رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در رسیدگی به محرومان و دیدار با خانواده‌های حاشیه‌ شهر مشهد تقدیر کرد.

در این بیانیه آمده است: حرکت ارزشمند حضرت عالی در رسیدگی به محرومان و دیدار خانواده‌های حاشیه‌ شهر مشهد موجبات خوشحالی و امیدواری دردمندان و مستضعفان انقلاب اسلامی را فراهم آورد. صد البته که حرکاتی مانند آن‌چه شما انجام داده‌اید، وظیفه‌ای است که از همه‌ی مسئولین جمهوری اسلامی انتظار می‌رود، اما با کمال تأسف باید گفت که بسیاری مسئولان از این واجب غافلند و اگر به چنین چیزی معتقد هم باشند، آن را در اولویت‌های آخر خود قرار می‌دهند.

این بیانیه می‌افزاید: از طرفی اقدام دیگر شما در تشکیل «معاونت امداد مستضعفان» و پیگیری دستورات مقام معظم رهبری در منشور هفت‌گانه ابلاغی به جناب عالی، نقطه‌ی امیدی است برای بهبود و کارآمدتر شدن آن آستان مقدس. باشد که دیگر مسئولان نیز به وظایف محوله به خود، خصوصا آن‌چه از طرف مقام معظم رهبری مورد تصریح قرار گرفته است عمل نمایند.

در این بیانیه تاکید شده است: بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام وظیفه‌ خود می‌داند این جهت‌گیری صحیح و چنین اقدامات شایسته‌ای را قدر بداند و همچنین از خداوند متعال طلب توفیقات روزافزون را برای حضرت عالی دارد. امید است حرکت شما منشأ خیری برای رسیدگی و اهتمام بیشتر دیگر مسئولان به مستضعفین و ولی نعمتان انقلاب باشد.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان