۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین قزوین دارای سطح قابل قبولی در مباحث علمی است
کد خبر: ۱۷۳۶۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۸ ساعت: ۱۶:۴۲ ↗ لینک کوتاه

معاون علمی و فناوری رییس جمهور:

قزوین دارای سطح قابل قبولی در مباحث علمی است

معاون علمی و فناوری رییس جمهور در بازدید از مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ابراز کرد: قزوین دارای سطح قابل قبولی در مباحث علمی است.

قزوین دارای سطح قابل قبولی در مباحث علمی است
به گزارش خبرنگار علم و فناوری صبح قزوین، سورنا ستاری، معاون علم و فناوری رئیس جمهورظهر امروز(چهارشنبه) از مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بازدید کرد.
وی در این بازدید ابراز کرد: من سفرهای متعددی به قزوین و مراکز علمی آن داشته‌ام و این استان را از نظر علمی در سطح قابل قبولی می‌دانم.
ستاری یادآور شد: استان قزوین دارای مراکز صنعتی متعدد و هم مراکز علمی و آموزشی خوبی است، مراکزی مانند دانشگاه آزاد قزوین که در موضوعات علمی نمونه است و در هر سفری که من به این دانشگاه داشته‌ام، هر بار شاهد یک محصول جدید و پژوهشگران فعال و با نشاط بوده‌ام.
معاون علمی و فناوری رییس جمهور خاطر نشان کرد: خوشحالم که جهت‌گیری استان قزوین در بحث فناوری شکل گرفته است و قطعا آینده این استان در راستا همین مباحث علمی شکل می‌گیرد.
وی اظهار کرد: دورانی که بخواهیم کارخانجات عجیب و غریب در کشور بزنیم، گذشته است و امروزه با ایده‌های ساده و با افرادی که پای این ایده‌ها ایستاده‌اند، می‌توان یک تحول جدید در حوزه اقتصاد دانش بنیان ایجاد کرد.
ستاری با اشاره به پروژه شتابگر ملی، با عنوان چشمه نور، ابراز کرد: پروژه چشمه نور، پروژه بسیار بزرگی است و تقریبا برای اولین بار است که در کشور چنین پروژه‌ای در این ابعاد اجرا می‌شود.
وی افزود: امیدواریم پایه گذاری خوبی برای آینده داشته باشیم و قطعا این پروژه سطح علمی کشور را بالا می‌برد و تحولی در دانش‌های بنیادی کشور ایجاد می‌کند.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان